ואיפה פתח הרב יצחק גולדקנופף את שנת הלימודים? בכפר חב”ד

מועמד אגו"י לכנסת בחר לפתוח את שנת הלימודים תשפ"ג במוסדות החינוך בכפר חב"ד • לאחר קבלת פנים במשרדי ועד כפר חב"ד, המשיך האורח לפתיחת שנת הלימודים בחיידר 'אהלי תורה'
אבי כץ
א' אלול התשפ"ב / 28.08.2022 17:25

מועמד אגו”י לכנסת, הרב יצחק גולדקנופף, בחר לפתוח את שנת הלימודים תשפ”ג במוסדות החינוך בכפר חב”ד, כאורחו של הרב שמעון רבינוביץ יו”ר ועד כפר חב”ד.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

הביקור נפתח בקבלת פנים במשרדי ועד כפר חב”ד, שם שמע האורח סקירה מקיפה מראש המועצה האזורית ‘שדות דן’ דוד יפרח וסגנו הרב בנימין ליפשיץ, על ההערכות האינטנסיבית, עד לשעות שטרם כניסת השבת ממש, בכדי לאפשר את פתיחת מוסדות החינוך ללא תקלות.

“עמלנו לאורך כל החופשה כדי שהתלמידים המגיעים מכל יישובי וערי הסביבה ללמוד בכפר, יכנסו לכיתות נקיות ומסודרות” אמר ראש המועצה.

לאחר מכן, המשיכו לפתיחת שנת הלימודים בחיידר ‘אהלי תורה’ – תלמוד תורה על טהרת הקודש, בליווי מנהלי המוסד, שם נשא הרב גולדקנופף דברים בפני התלמידים ושוחח עימם על סוגיות הנלמדות בחיידר.

יו”ר ועד כפר חב”ד הודה לרב גולדקנופף על הביקור לרגל פתיחת את שנת הלימודים החדשה בכפר: “מוסדות החינוך בכפר חב”ד הם מודל לחיקוי, להטמעת חסידות ותורה ברוח ההוראות של הרבי. ביקורו המכובד של הרב גולדקנופף מעיד על הקשר החם בין חסידות חב”ד לשלוחי דרבנן מכל הסיעות החרדיות”.

הרב גולדקנופף הודה למלמדים, לצוות הנהלה ולוועד כפ”ח על האירוח ואמר בחיוך: “כל חיי עסקתי בחינוך, כעת הורו לי לרדת קצת ולעסוק בפוליטיקה, אבל גם משם אפעל ככל יכולתי למען חינוך ילדי ובנות ישראל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    'הרב' יצחק גולדדקנופף
    28/08/2022 21:59
    חיים
  1. ‘הרב’ יצחק גולדדקנופף

  2. תכלס גולדקנופף איש מתוק עם הרבה חן
    02/09/2022 10:44
    יואל
  3. פגשתי אותו במקרה.
    מאוד הרשים אותי