מנחה הטלוויזיה על הפציעה של השחקן: “אני כל כך מקנא בדתיים”

אבי כץ
|
א' אלול התשפ"ב / 28.08.2022 17:14
רן שריג מיוצרי הסדרה ‘רמזור’ ביקש מעוקביו ברשתות החברתיות לקרוא פרקי תהילים לרפואת חברו הקרוב, השחקן נירו לוי – שנפצע קשה בתאונת דרכים בתל אביב • “מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות בתוך כל האבסורד הזה”

רן שריג –  תסריטאי, סופר ומנחה טלוויזיה, מיוצרי הסדרה ‘רמזור’, מבקש מעוקביו ברשתות החברתיות לקרוא פרקי תהילים לרפואת חברו הקרוב, השחקן נירו לוי –  שנפצע קשה ביום שישי אחר הצהרים בתאונת דרכים בתל אביב, בעת שרכב על אופנוע ונפגע מרכב.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

בחשבון הטוויטר שלו כתב שריג: “חבר דתי פתח איתי אתמול בקריאת תהילים משותפת לנירו. כולנו יחד. השלמנו 4 סבבים ביחד לרפואתו המהירה. חוזר לפה עכשיו לבקשת המשפחה: זה הזמן. כיהודי חילוני אני מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות במקום האבסורד המוחלט שאני חווה. בשעה הזאת ניקח הכול. קראו ושתפו”.

אמש כתב: “קריאת תהילים משותפת בשביל נירו. השעות הקרובות קריטיות. כולנו ביחד. למען החלמתו המהירה. במילא לא מכיר הרבה שירה שמתעלה או מתקרבת.

“חברי הדתיים מאמינים שביחד נצליח. שאם נשלים קריאה ביחד זה עוזר. במצב הנוכחי לוקח כל עזרה. מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות בתוך כל האבסורד הזה”.

לאחר התאונה שריג כתב: “הוא ייצא מזה. בעזרת השם הוא עוד יתלוצץ ממש בקרוב עם רופאיו”.

התפללו לרפואת ניר בן פנינה.