מנחה הטלוויזיה על הפציעה של השחקן: “אני כל כך מקנא בדתיים”

רן שריג מיוצרי הסדרה 'רמזור' ביקש מעוקביו ברשתות החברתיות לקרוא פרקי תהילים לרפואת חברו הקרוב, השחקן נירו לוי - שנפצע קשה בתאונת דרכים בתל אביב • "מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות בתוך כל האבסורד הזה"
אבי כץ
א' אלול התשפ"ב / 28.08.2022 17:14

רן שריג –  תסריטאי, סופר ומנחה טלוויזיה, מיוצרי הסדרה ‘רמזור’, מבקש מעוקביו ברשתות החברתיות לקרוא פרקי תהילים לרפואת חברו הקרוב, השחקן נירו לוי –  שנפצע קשה ביום שישי אחר הצהרים בתאונת דרכים בתל אביב, בעת שרכב על אופנוע ונפגע מרכב.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

בחשבון הטוויטר שלו כתב שריג: “חבר דתי פתח איתי אתמול בקריאת תהילים משותפת לנירו. כולנו יחד. השלמנו 4 סבבים ביחד לרפואתו המהירה. חוזר לפה עכשיו לבקשת המשפחה: זה הזמן. כיהודי חילוני אני מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות במקום האבסורד המוחלט שאני חווה. בשעה הזאת ניקח הכול. קראו ושתפו”.

אמש כתב: “קריאת תהילים משותפת בשביל נירו. השעות הקרובות קריטיות. כולנו ביחד. למען החלמתו המהירה. במילא לא מכיר הרבה שירה שמתעלה או מתקרבת.

“חברי הדתיים מאמינים שביחד נצליח. שאם נשלים קריאה ביחד זה עוזר. במצב הנוכחי לוקח כל עזרה. מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות בתוך כל האבסורד הזה”.

לאחר התאונה שריג כתב: “הוא ייצא מזה. בעזרת השם הוא עוד יתלוצץ ממש בקרוב עם רופאיו”.

התפללו לרפואת ניר בן פנינה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קראתי עכשיו 5 פרקים לרפואתו
    30/08/2022 13:22
    שלמה
  1. בע”ה שבעזרת התפילות, ואחדות ישראל, נירו יתרפא ויהיה קידוש השם גדול

  2. משמעות לחיים אם תרצו...
    30/08/2022 19:29
    רוני ש ת
  3. אני יודע שזה מפחיד…ומרתיע.הדת זרה למי שלא מכיר.
    אני מעיד על עצמי שזאת החוויה שאני חוויתי כשהייתי חילוני.נכון..יש כאלה שמנצלים את הדת באופן גועלי.אבל למי שבאמת קשור לאמונה היהודית יכול לגעת במשהו שאינה שווה לשום חוויה גשמית.האמינו לי..הייתי שם .חוויתי הנאות גשמיות.אבל הקירבה לריבונו של עולם הביאה אותי למציאות אחרת
    עם תוכן אמיתי..חתירה לשלמות..ולהכיר את האני האמיתי.
    אמן.שהוא יברי.אני מאחל לו רפואה שלמה ומלאה.