במגעים: זה הג’וב החדש של נפתלי בנט אחרי הפרישה מהפוליטיקה?

נפתלי בנט נמצא במגעים עם חברות היי-טק וחברות נוספות על הצטרפות לשורותיהן • בין היתר כבר ביקר בחברת הסייבר טאלון שגייסה כבר יותר מ-100 מיליון דולר • לשכתו: "לא מתקיימים מגעים ולא סוכם דבר לגבי העתיד"
חרדים 10
א' אלול התשפ"ב / 28.08.2022 13:07

נפתלי בנט נמצא בימים אלה במגעים עם חברות היי-טק שונות, כמו גם חברות מתחומים אחרים, ודן איתן על הצטרפות לשורותיהן לאחר הבחירות הבאות.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

כתב חדשות 12 ירון אברהם דיווח, כי ב-16 באוגוסט הגיע בנט לביקור בחברת הסייבר טאלון המפתחת דפדפן מאובטח.

כשבועיים קודם לכן הודיעה החברה על גיוס של 100 מיליון דולר, על אף ההאטה בקצב הגיוסים בהיי-טק שמתרחשת ברקע.

מלשכת ראש הממשלה לשעבר נמסר: “בנט נפגש מעת לעת עם חברות היי-טק וחברות אחרות. לא מתקיימים מגעים ולא סוכם דבר לגבי העתיד”.

הניסיון של בנט בתחום ההיי-טק הניב לו עד היום יותר מ-15 מיליון דולר.

כך לפי הערכות. ב־2005 נמכרה חברת סאיוטה שהקים עם שותפים לחברת אבטחת המידע האמריקאית RSA תמורת 145 מיליון דולר. על פי ההערכות, בנט הרוויח מהעסקה כ-5 מיליון דולר.

בשנת 2009 התמנה בנט לתפקיד מנכ”ל סולוטו. חבילת האופציות שקיבל הניבה לו כ-3 מיליון דולר עם מכירת החברה ב-2013 תמורת 130 מיליון דולר. סטארט-אפ נוסף שנפתלי בנט השקיע בו כבר ב-2010 הוא חברת Wisestamp שמספקת פתרונות לבעלי עסקים קטנים. הסטארט-אפ הישראלי נמכר לפני כ-3 שנים לחברה ישראלית מתחרה בסכום לא ידוע, אך ההערכה היא שבנט שלשל בנט לכיסו סכום של כ-2.5 מיליון דולר.

בחדשות 12 דווח, כי לפני כשנה, זמן קצר לפני שנכנס בנט לתפקיד ראש הממשלה, הוא הרוויח לפחות 5 מיליון דולר מהנפקת פיוניר שבה השקיע כבר לפני כ-14 שנים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות