גפני מודח ממעמדו? יעקב אשר הביא המכתב של הרב אדלשטיין

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שיגר עם ח"כ יעקב אשר מכתב ניחומים לבני משפחתו של נשיא מועצת החכמים חכם שלום כהן זצ"ל • לבקשת האבלים הקריא הח"כ מ'דגל' את המכתב במלואו ברמקול • ח"כ משה גפני הגיע לנחם את בני המשפחה כבר לפני יומיים - אך לא קיבל את השליחות
אריה ריבקינד
כ"ט אב התשפ"ב / 25.08.2022 22:13

מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין שיגר היום (חמישי) מכתב ניחומים עם ח”כ יעקב אשר לבני משפחתו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס, חכם שלום כהן זצ”ל.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

לבקשת המשפחה הקריא ח”כ אשר את המכתב במלואו ברמקול.

וזה תוכן המכתב:

לכבוד המשפחה הרוממה, האבלים על סילוקו של נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת ‘פורת יוסף’ בירושלים עיה”ק ת”ו, הגאון הגדול מוהר”ר שלום כהן זצ”ל, המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד, תתנחמו מן השמים.

גדולה האבידה עד מאד לבני המשפחה ולכל הציבור, בסילוקו של ראש הישיבה זצ”ל שהשפיע השפעה גדולה על כל הציבור, ועכשיו עם סילוקו חסרה ההשפעה, ויהי רצון כי זכויותיו המרובות בזיכוי הרבים בהרבצת תורה ויראה, וזכות כל מעשיו הטובים המרובים, והשפעתו הטובה על כל הציבור, יעמדו לכל המשפחה הנעלה להתנחם בכפלים, ואך ששון ושמחה ישיגוכם ונסו יגון ואנחה לאורך ימים ושנים מדושני עונג.”

יצוין, כי ח”כ משה גפני הגיע לנחם את בני המשפחה כבר לפני יומיים. אך יעקב אשר הוא זה שקיבל את השליחות למסור את מכתב התנחומים של המנהיג הרוחני של ‘דגל’ לבני משפחתו של נשיא ‘המועצת’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות