מצמרר: הילדים דהרו אל הכביש, אחד מהם נדרס וניצל בנס • צפו

זהו תיעוד מצמרר מאירוע דריסה של ילד שדהר לכביש מבלי להתבונן ברובע ז’ באשדוד, נפגע ממכונית חולפת וניצל בנס. רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה המקרה אירע בשבוע שעבר בכביש הפונה מרובע ז’ לטיילת בשדרות משה סנה. “ישבנו בבית ולפתע שמענו צעקה מחרידה. רצנו לחלון, ואני לא מסוגל לתאר את
חרדים 10
כ"ח אב התשפ"ב / 25.08.2022 13:35

זהו תיעוד מצמרר מאירוע דריסה של ילד שדהר לכביש מבלי להתבונן ברובע ז’ באשדוד, נפגע ממכונית חולפת וניצל בנס.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

המקרה אירע בשבוע שעבר בכביש הפונה מרובע ז’ לטיילת בשדרות משה סנה.

“ישבנו בבית ולפתע שמענו צעקה מחרידה. רצנו לחלון, ואני לא מסוגל לתאר את ההרגשה”, מספר הרב י’, תושב רובע ז’, שמתגורר בבית שחלונותיו צופים אל עבר הטיילת, לאתר ‘אשדודס’.

“אני רואה מידי יום ילדים דוהרים על אופניהם בתוך הכביש, כאשר אין יום שבו אני לא אומר לעצמי שהדבר הזה יסתיים יום אחד באסון, חלילה. הרי מדובר בכביש מהיר, הנהגים נוסעים בו על 70 קמ”ש לפחות במהירות המותרת. כבר נהרגו בו כמה תושבים. אך למרות זאת, המראות הללו נראים בכל יום מחדש”.

אבל השבוע, הוא אומר, המראה היה מבעית ממש. “ילדיי סיפרו כי הם ראו קבוצת ילדים דוהרת על הטיילת, ויורדת לכביש מבלי שהם מביטים בכלל ימינה ושמאלה. ואז, אחד הילדים נפגע מרכב חולף, אם כי למרבה הנס הרכב פגע בילד בקדמת אופניו. שבריר שניה נוסף, ואם הילד היה ממשיך עוד כמה סנטימטר קדימה, והתוצאה המחרידה היתה בלתי נמנעת”.

המצלמות של משפחת י’ קלטו את האירוע כולו. כך ניתן לראות את הילדים כשהם דוהרים על אופניהם היישר אל תוך הכביש, מבלי שהם עוצרים כלל לוודא שהכביש ריק.

בהמשך, דווקא הקטן שבחבורה פורץ אף הוא אל תוך הכביש – והמפגש מסתיים בתאונה.

אז שבים חבריו אל המקום, כשהם מגלים לחרדתם כי הוא נפגע בתאונה.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות