“את כלומניקית, עופי לי מהעיניים”: קרב צעקות בין הח”כיות בליכוד

בהקלטה שפורסמה ב'ישראל היום', נשמעות אתי עטייה וקטי שטרית כשהן מטיחות האשמות קשות אחת בשנייה • "חושבים שאת מטומטמת, אבל את הכי ערמומית" • "מי צריך להיות בגן החיות הזה, עם הצ'ילבה"
חרדים 10
כ"ז אב התשפ"ב / 24.08.2022 19:39

שבועיים אחרי הפריימריז בליכוד: החכ”יות מאי גולן, אתי עטייה וקטי שטרית, שנדחקו לתחתית הרשימה לכנסת, נאבקות אחת בשנייה על רקע טענות לזיופים בקלפיות.

בהקלטה בלעדית שפורסמה ב’ישראל היום’, נשמעות שטרית, שהגיעה למקום ה-39, וח”כ אתי עטייה שהגיעה למקום ה-35, צורחות אחת על השנייה האשמות קשות.

במהלך בדיקת הקלפיות במצודת זאב – אמרה שטרית לעטייה: “שתקי שתקי, את כלומניקית, עופי לי מהעיניים, מי את בכלל, את חושבת שאני אוסנת מארקאתי”.

עטייה צעקה: “משמיצים אותי, מוציאים את דיבתי, פוגעים בי”.

שטרית: “את המשמיצה הראשית, חושבים שאת תמימה, חושבים שאת מטומטמת, אבל את הכי ערמומית. אין לך דרך ארץ, את פוגעת בכל אחד, את חושבת שמגיע לך הכל, אבל לא מגיע לך כלום”.

אתי עטייה: “יש אלוהים בשמיים הוא ישלם לכולכם, תתביישי לך”.

שטרית: “לך הוא ישלם על כל מה שעשית”.

עטייה: “מי צריך להיות בגן החיות הזה, עם הצ’ילבה. הם (מאי גולן) 32, אני 35, לא יהיה שינוי במיקומים, כל אחד יקבל את מה שקיבלנו”.

בנודף,  במהלך הלילה האחרון עדי ראייה מספרים כי הושלכו חפצים בין נציגיה של מאי גולן שבודקים את הקלפיות לבין נציגיה של אתי עטייה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות