זו התלונה שניר חפץ יגיש במח”ש נגד המפכ”ל רוני אלשיך והחוקרים

אחרי שסיים למסור את עדותו במשפט נתניהו: עד המדינה החליט להגיש תלונה במח"ש נגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך וחוקריו בתיק 4000 • "במשטרה ובפרקליטות נערכה ישיבה שכל מטרתה הייתה לערער את ניר חפץ"
חרדים 10
כ"ז אב התשפ"ב / 23.08.2022 21:20

ניר חפץ, יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר  שהעיד במשפט נתניהו, החליט להגיש תלונה במחלקת לחקירות שוטרים נגד מפכ”ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך ונגד החוקרים שחקרו אותו בתיק 4,000. כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13.

על פי הדיווח, חפץ טוען שבידיו מידע לפיו במשטרה ובפרקליטות נערכה ישיבה שכל מטרתה הייתה “לערער את ניר חפץ”.

מה שמניע כעת את חפץ היא עדותו של החוקר שלו בתיק, ניר שוורץ, בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות. חפץ שלח מסרון חריף: “מקווה שכשאתה מול המראה – אתה מתבייש”.

עורך דינו של חפץ, אילן סופר, מתכוון לפנות לראש מח”ש ולמסור בפניה את התלונה הרשמית.

לטענתו, היה שימוש באישה מקורבת אליו כלפיה נעשו תרגילי חקירה שונים במטרה ללחוץ עליו ולפגוע בו. בתלונה הוא יטען, בין היתר, כי הוציאו את אותה אישה מהבית, עיכבו אותה לחקירה בניגוד לחוק, והחרימו לה את הטלפון.

עוד פורסם, כי חפץ מתכוון לטעון שאיימו עליו בפירוק המשפחה שלו, וכן כי הרעיבו אותו, שתלו לו פשפשים בשמיכות – ומנעו ממנו טיפול רפואי.

למקורביו אמר: “מדובר בלחצים בלתי חוקיים פלוס האיום לפרק את המשפחה שלי. רציתי לבוא נקי לגמרי לעדות בבית המשפט. אני רוצה שהאמת לגבי האמצעים העבריינים שהופעלו עליי ייחשפו ושהאחראים יועמדו לדין”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמצורף לתלונה
    24/08/2022 02:10
    קרחון צפוני
  1. עליו לספק מקפיא בכדי לשמר אותה.

  2. מצמרר מפחיד מביא סיוטים
    24/08/2022 13:12
    איכסס
  3. אייכם עם ישראל איך אתם יושנים בלילה. לאן הגענו יהודים מעלילים ומתעללים אחד בשני. זה לא נאצים זה לא מחבלי חמאס יהודים אנחנו איך רבש.ע מסוגלים לשתוק ולעבור לסדר יום. מי אומר שמחר זה לא אתה. היום הם מחר מי הבא בתור? איפה הצדק איפה הדמוקראטיה אני ממש כולי רועד. על מה מה קרא מה עשו? תראו מה זה בשביל שלטון בגניבה מוכנים לרצוח. לא הולך בקלפי הכל מותר?