הלקוחות בורחים: ירידה של עד 80% במכירות המוצרים של ‘סנפרוסט’

הצרכנים חוששים לקנות שוב את מוצרי חברת סנפרוסט? קמעונאים מספרים שמורגשת ירידה ברכישת מוצרי החברה שבבעלות תנובה • רוב הלקוחות העדיפו לרכוש מוצרים דומים מהמותג הפרטי או ממותגים מתחרים
חרדים 10
כ"ו אב התשפ"ב / 23.08.2022 16:22

אפקט ה’גן חיות’: לאחר שהתגלו חלקי נחש, ראש עכבר ושבלולים במוצרים של חברת סנפרוסט – הנקמה של הלקוחות שנוכחו לגלות כי הריקול הוכרז רק חמישה ימים אחרי שהחברה התבקשה על ידי משרד הבריאות להחזיר את המוצרים, מגיעה גם למדפים בסופרמרקטים.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, חלה ירידה של 35-80 אחוזים במכירות של מוצרי הירקות הקפואים של סנפרוסט אתמול (שני) לעומת שבוע קודם לכן.

לפי דיווח של עינב קרנר, כתבת הצרכנות של גלי צה”ל, נראה ש‏הצרכנים חוששים לקנות שוב את מוצרי חברת סנפרוסט.

גם ההתנצלות המאוחרת של חברת האם תנובה על המצאות חלקי חיות בשקיות שעועית סנפרוסט לא עוזרת – וקמעונאים סיפרו שמורגשת ירידה של 30% ברכישת מוצרי סנפרוסט.

“הצרכנים חוששים לקנות מוצרי סנפרוסט, ההתנצלות המאוחרת של תנובה על המצאות חלקי חיות בשקיות שעועית סנפרוסט מגיעה גם למדפים. קמעונאים סיפרו לגלי צה”ל שמורגשת ירידה של 30% ברכישת מוצרי סנפרוסט”, דיווחה.

יצוין,  כי הצרכנים לא זנחו כליל את קטגוריית הירקות הקפואים, ופנו לתחליפים כמו מותגים פרטיים ומותגים של חברות מתחרות.

מנכ”ל קבוצת תנובה, אייל מליס, הגיב אמש לראשונה על חלקי החיות שנמצאו בירקות סנפרוסט שבבעלות תנובה. בהודעה לציבור שפרסם נכתב: “אנו מתנצלים בפני הלקוחות ומקבלים אחריות. לאור התלונות על חלק ממוצרי סנפרוסט וחוסר הנעימות שנגרמה לצרכנינו, החברה הודיעה על עצירת שיווק מוצרי השעועית ואיסוף כל מוצרי השעועית מהחנויות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות