הכירו את קייטרינג תמרים: שפע של טעמים וניחוחות

קייטרינג 'תמרים' דואג לשירות אישי מאוד, המתחיל משיחת ייעוץ ראשונית וממשיך בהרכבתו של התפריט לקראת האירוע • 'תמרים' מציעים קייטרינג כשר למהדרין
תוכן שיווקי
כ"ו אב התשפ"ב / 23.08.2022 13:59

הם יכולים להשתלב במגוון רחב של אירועים, ולהשרות על המוזמנים והמוזמנות אווירה נעימה, שלווה ומלאה בטוב טעם. ענף מגשי האירוח הפך לאחד הנושאים הקולינריים הבולטים בישראל. הפופולריות שלו ניכרה עוד הרבה לפני בואה של הקורונה, אולם מאז שהאירועים לבשו על עצמם אופי ביתי הרבה יותר, הרי שהישראלים והישראליות פשוט לא יכלו לחזור אחורה.

היופי הטמון בקונספט זה, הוא בכך שאנו יכולים לשלב מגוון עשיר של מטעמים שונים, ומבלי להידרש לשירותים מקיפים של חברות קייטרינג הכוללות עמדות הגשה וצוות מלצרים.

זוהי ממש ההפקה הקטנה שלנו, וכולה עטופה בשפע של טעמים וניחוחות משכרי חושים.

בקייטרינג תמרים היושבים בראשון לציון, שכללו את התחום ולקחו אותו כמה וכמה צעדים קדימה; אין מדובר רק במגוון עשיר ורב, אלא גם באופן ההגשה, הטריות שאין שנייה לה והאפשרויות הפתוחות בפני כולם.

מן המטבח אל שולחן האירוח

הכותרת נשמעת כמו תיאור של פעולה ביתית לחלוטין שאיננה נוגעת לקייטרינג כלל? כאן טמון המפתח להצלחה של תמרים.

מגשי אירוח לא אחת מתבלטים בנקודת התורפה המאפיינת אותם: העובדה כי מדובר באוכל שאיננו מוגש מעמדת הגשה חמה, כי אם אוכל המגיע עטוף במגש, דבר המטיל ספק על טריותו.

ראובן גד, הבעלים והמייסד של קייטרינג תמרים מספר, כי באופן ממוקד “החלטתי שאת השירות שלנו אנו מכוונים לאירועי בוטיק. אנחנו לא מבקשים להיות גדולים, אבל מוכרחים להיות הכי איכותיים. היתרון הגדול שלנו הוא בכך שאנחנו מסיימים להכין את המטעמים השונים, מצלחתים אותם במגשי האירוח שלנו ומיד שולחים אותם אל הנמען”.

מטעמים המתאימים לכולם

בהתייחסו אל המשמעות של הקייטרינג עבורו מציין ראובן: “אוכל הוא שמחה, אוכל זה רגש. מספיק שאדם אחד או אחת לא יהיו מרוצים או לא ימצאו את עצמם כדי שזה ישפיע על כלל האירוע. המטרה שלי היא להבטיח את מלוא האפשרויות לכולם ולכולן”.

די להסתכל בתפריט העשיר שמציע תמרים, כדי להבין כי בהחלט מדובר במקום הפונה לקהל הרחב.

לתמרים תעודת כשרות מטעמה של רבנות ראשון לציון וכן תעודת כשרות גלאט. תמרים מציעים קייטרינג כשר למהדרין ומציגים את תעודת הכשרות בדף הראשי וזאת כדי שכל מבקר ומבקרת באתר, יוכלו לדעת במדויק את הפיקוח על המזון.

למי שמחפש או מחפשת אחר קייטרינג בוטיק ליום הולדת או לאירועים כגון שבת חתן ואף עד חתונת בוטיק בחצר, הרי שניתן למצוא אפשרויות לכל המוזמנים והמוזמנות מקייטרינג חלבי, דרך קייטרינג צמחוני ועד לטבעוני. למעשה, אחת מן ההתמחויות של תמרים היא מאכלים טבעוניים, וזאת לאחר שעובדי החברה עברו השתלמות על-ידי שף מומחה.

תפריט בהתאמה מדויקת

והיא מהי התאמה מדויקת בתחום הקולינריה? לכל אחד ואחת מאתנו טעם שונה והעדפות שונות.

בדיוק מן הסיבה הזו, קייטרינג תמרים דואג לשירות אישי מאוד, המתחיל משיחת ייעוץ ראשונית וממשיך בהרכבתו של התפריט לקראת האירוע הקרב ובא.

ניתן להתרשם ממגוון חבילות המוצעות באתר, או לחילופין להרכיב את החבילה האישית שתתאים במיוחד עבורכם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות