הזוי: שור זועם דהר והשתולל במשרדי בנק לאומי בעיר לוד • צפו

אחרי שהשתולל בחניה ונגח ברכבים עשה השור הזועם את דרכו אל תוך משרדי הבנק באזור התעשייה הצפוני של העיר - ורץ במסדרונות • אנשי השירות הווטרינרי העירוני בודדו את השור וירו בו חץ הרדמה
חיים טוויל
כ"ה אב התשפ"ב / 22.08.2022 10:35

שור זועם שברח הבוקר (שני) מבעליו בעיר לוד נכנס למתחם משרדי בנק לאומי באזור התעשייה הצפוני של העיר לוד – והחל להשתולל במסדרונות.

בתיעודים שפורסמו מהזירה נראה השור רץ בתוך הבנק ומשתולל בחניה, תוך שהוא נגח רכבים, אחרי שהצליח לצאת מהמבנה.

לאחר כחצי שעה בהם גרם השור למהומה רבה, בעליו של השור אותר והגיע למקום – עד שהשור הורדם.

 

מבנק לאומי נמסר: “בשעות הבוקר המוקדמות נכנס שור לאחד מבנייני המשרדים של בנק לאומי בלוד. הוא נתפס, והובל אל מחוץ למתחם. במקביל, דווח המקרה לרשות המקומית והשירות הווטרינרי בעיר כדי לטפל באירוע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק”.

 

 

השירות הווטרינרי העירוני קיבל הודעה על כך ששור מסתובב חופשי באזור התעשייה הצפוני בעיר.

עם קבלת ההודעה יצא צוות של השירות הווטרינרי העירוני, בראשות ד”ר דוד שדות – סגן מנהל השירות הווטרינרי, לזירה.

ד”ר שדות ומפקח בעלי חיים אלון אבן, בודדו את השור וירו בו חץ הרדמה על מנת שלא יסכן את עצמו ואת העוברים והשבים. לאחר שהשור טושטש ולא היווה סכנה, החליט מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, כי השור יוחזר לבעליו והם יזומנו לחקירה ביחידת הפיצו״ח של משרד החקלאות.

צוות השיטור העירוני יחד עם המשטרה היו במקום מהרגע הראשון – ודאגו שלא יהיה פגיעות בנפש.

ד”ר טל אסיף, מנהל השירות הווטרינרי העירוני בלוד: ״פעולה מהירה ונחושה של צוות השירות הווטרינרי העירוני מנעה פגיעה בנפש וברכוש. ברצוני להודות לשיטור העירוני, ליחידת הפיצו״ח, שירותים הווטרינריים במשרד החקלאות והעומד בראשם ד”ר תמיר גושן על שיתוף הפעולה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות