בחור הישיבה שנעצר על ידי השב”כ מתוודה מול המצלמה • צפו בהצצה

א' הפך את חדרו בפנימיה בישיבה במודיעין עילית - למעבדת נפץ המטרה? לחמש את הגבעות במטענים וחומרי נפץ כדי לפגוע בפלסטינים • בפרויקט בלעדי שישודר חדשות הערב, הוא מודה בחשדות, מספר על הכנת המטענים - ומסביר את האידאולוגיה שמאחורי המחתרת
חרדים 10
כ"ה אב התשפ"ב / 22.08.2022 01:23

מחתרת חרדית? נין של גדולי ישראל נעצר לפני כחודש וחצי על ידי השב”כ בחשד לקשירת קשר לצורך ביצוע פשע לאומני, יצירת אמל”ח, סחר באמל”ח, החזקת אמל”ח וייצור חומרי נפץ ביתיים.

א’ הפך את חדרו בפנימיה בישיבה במודיעין עילית – למעבדת נפץ. המטרה? לחמש את הגבעות במטענים וחומרי נפץ כדי לבצע פעולות תג מחיר.

בפרויקט בלעדי שישודר ביום שני ב’כאן חדשות’, הוא מודה בפני המצלמות בחשדות, בהכנת המטענים – ומסביר את האידאולוגיה שמאחורי המחתרת.

בהצצה ששודרה הערב לפרויקט, מספר א’: “התכנון היה להקים מחתרת חרדית, זה לא לפנצ’ר עוד איזה צמיג בשייח ג’ראח. זו תוכנית סדורה ברמה של המחתרת”.

א’ ממשיך ומספר: “כל מטען היה עשוי סך הכול מאבקת שריפה, בקבוק גז, פרינגלס ריק. כל מטען עולה בערך 40 שקל. המטען הראשון שעשיתי התפוצץ לי בידיים כשזרקתי אותו מהחדר.

“התוכנית הייתה לחמש את הגבעות, לשים בכל אזור סוג של אמל”ח שיהיה קל לשחרר אם ירצו. לכן לא ערבבתי אף אחד מהגבעות, כולם היו חרדים, כי ידעתי שבישיבות יש לשב”כ הכי פחות דריסת רגל”.

ביום שישי נעצר א’ שוב בחשד שאיים על חוקר ימ”ר ש”י במשטרה, ואיים למלכד את הישיבה שבה הוא לומד במודיעין עילית במטעני חבלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות