לא רק נחש ועכבר: גם שבלולים אותרו בשקיות אפונה של סנפרוסט

אחרי הדיווחים על מציאת חלק מנחש וחצי עכבר בתוך מוצרי סנפרוסט: לקוחות מסרים מה מצאו בתוך מוצרי המזון הקפואים • דפנה פיקלר לחדשות 12: "מצאתי אותו כבר בתוך הסיר, אחרי ששפכתי את האפונה פנימה"
חרדים 10
כ"ד אב התשפ"ב / 21.08.2022 15:38

הנחש והעכבר בשעועית: חברת סנפרוסט הודיעה אמש  על ריקול של שעועית ירוקה חתוכה קפואה – זאת לאחר שהסתירה מהצרכנים על מקרה שבו נמצא חלק מנחש בתוך שקית של החברה.

השערורייה הנוכחית מצטרפת למקרה נוסף שבו התגלה חצי עכבר בתוך שקית שעועית ירוקה של סנפרוסט, מה שעורר את החשד לשורת ליקויים שאינה מקרית.

צרכנית בשם נוגה פתאל, תושבת אריאל, פנתה לסנפרוסט דרך הפייסבוק, אחרי שגילתה שבלול באריזת אפונה קפואה 800 גרם. “היה לי חילזון במוצר. פניתי לסנפרוסט ואז התקשרו אליי ופיצו אותי בחבילת אפונה”, סיפרה ל-ynet.

לטענתה, בחברה שבבעלות ‘תנובה’ לא ביקשו ממנה למסור את המוצר לידי החברה, אלא “רק להקריא איזה מספר שרשום על החבילה ותאריך תפוגה. לא לקחו ממני את השקית. לא ביקשו גם”.

דפנה פיקלר, גם היא לקוחה של החברה, סיפרה לחדשות 12, כי גם היא מצאה בעבר ממצאים זרים בתוך מוצרי המזון הקפואים.

“מצאתי אותו כבר בתוך הסיר, אחרי ששפכתי את האפונה פנימה. פניתי לסנפרוסט והם שלחו לי פיצוי. אחרי מה שקרה לי החלטנו לא לקנות מהם יותר”.

היא הוסיפה: “אם רק לנו זה קרה פעמיים, אני בטוחה שיש עוד הרבה שזה קרה גם להם ואנחנו פשוט לא יודעים”.

זה לא המקרה היחיד שבו דפנה נתקלה בליקוי תברואתי בחברת סנפרוסט. “בחודש אוגוסט לפני שנה מצאתי חתיכה של כפפת לטקס בחבילת ‘חגיגה ירוקה’ של החברה”, היא מספרת. “כתבתי תלונה והם שלחו פיצוי, אבל לא עשו שום ריקול. לפני שלושה חודשים מצאתי שבלול בחבילת אפונה של החברה”.

גם הגולשת ג’ודי קרמר כתבה בפייסבוק: “מי אמר רק נחשים? זה היה באפונה לפני כמה חודשים. כשהגשתי תלונה, קבלתי שובר לחבילת אפונה חדשה (בלי שבלול?) וגזר גמדי”.

ד”ר מרינה צדקין-תמיר, מומחית לבטיחות מזון, מתחה  היום ביקורת על התנהלות החברה, ואמרה לרשת ב’: “במדינות מפותחות המפעל הזה היה צריך להיסגר לפני חודש, כשגילו בפעם הראשונה חלקי עכבר. זה מזעזע לכל הדעות”.

בריאיון לאסתי פרז בן עמי בתוכנית בחצי היום היא הוסיפה: “אנחנו צריכים לחשוב לפני שקונים מוצרים, לקנות יותר בתפזורת, פחות בפלסטיק ופחות לסמוך על מוצרים עטופים”.

מחברת סנפרוסט נמסר בתגובה: “אנו פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה נחש, עכבר, ושבלול לא ןתרנגולת , ןעגל ופרה-כן ?
    22/08/2022 06:22
    יעל
  1. למה נחש ןעכבר ןשבלול לא…
    תרנגולת, פרה, כבשה כן ???
    חיה זה חיה זה חיה !