מול המצלמות: תושב אומן התנצל על פרסום אנטישמי נגד ברסלב

דמיטרו חילקו הפיץ דברי שנאה ברשתות החברתיות נגד העם היהודי ובמיוחד נגד חסידי ברסלב • הודה באשמה המיוחסת לו והתנצל מול המצלמות בפני הקהילה היהודית
נתן פרל
כ"ד אב התשפ"ב / 21.08.2022 14:55

בעקבות פעילות הצוות המשפטי של ‘איחוד ברסלב’ באומן נפתחה חקירה פלילית נגד תושב מקומי בשם דימיטרו חילקו, בגין הפצת דברי שנאה ברשתות החברתיות נגד העם היהודי ובמיוחד נגד חסידי ברסלב.

לפי דיווח של ‘סוכנות החדשות אומן מדיה’, במהלך השנה האחרונה נחקק באוקראינה כי הפצת שנאה ואנטישמיות היא עבירה פלילית הכוללת ענישה וסנקציות פליליות.

דמיטרו חילקו הודה באשמה המיוחסת לו והתנצל מול המצלמות בפני הקהילה היהודית על מעשי השנאה. הוא גם הודה כי אין כל סיבה מוצדקת לפרסם דברים מסוג זה או להתבטא כך נגד העם היהודי.

בשלב זה הסתיימה חקירת המקרה, והוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי באומן.

מ’איחוד ברסלב’ באומן נמסר, כי מתקיימת פעילות התנדבותית במרחבים הוירטואלים, על מנת לנטר פעילות אנטישמית – ומניעתה באמצעות הליכים משפטיים, כמו גם מעקב אחר תהליכי ההתקדמות והטיפול בתקיפות פיזיות על רקע אנטישמי, תוך וידוא כי הפורעים באים על עונשם.

ב’איחוד ברסלב’ פונים לציבור ומבקשים: נתקלתם בפעילות אנטישמית מכל סוג שהוא באומן או באוקראינה? מוזמנים ליצור קשר עם משרדי איחוד ברסלב על מנת שהמקרה יטופל כנדרש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות