אופנהיימר: ‘אנחנו לפלפים מידי, לא כמו הבוס שלך’. מה ינון מגל ענה לו?

ינון מגל ויריב אופנהיימר התעמתו בתוכניתם ברדיו 103, כאשר אופנהיימר פנה לראשי יש עתיד וכחול לבן וביקש מהם להתעורר: "לא מעט אנשים שנמצאים בהיסטריה שתביאו את ה־61" • מגל: "ככה עושים גוועלד? אתה לא מתבייש? אי אפשר לעשות רה"מ למי שזה לא שלו"
חרדים 10
כ"ד אב התשפ"ב / 21.08.2022 11:54

ינון מגל ויריב אופנהיימר התעמתו הבוקר (ראשון) בתכניתם ב-103FM, כאשר יריב אופנהיימר התחיל בפנייה לראשי ‘יש עתיד’ ו’כחול לבן’.

“חברים, להתעורר בבקשה. אתם ישנים בעמידה, אין קמפיין, לא רואים את לפיד כראש ממשלה בשום מקום, הכותרות בעיתונים מדברות על שביתה. יש פה בחירות. אני מדבר עם לא מעט אנשים שנמצאים בהיסטריה, הם מפחדים שאם אתם חלילה תנצחו ותביאו את ה־61, זה יהיה אסון”.

אופנהיימר הוסיף, כי אם בנימין נתניהו היה כעת ראש ממשלת המעבר, הוא “היה פותח את הקופה, העיקר שלא תהיה שביתה, מביא את מנגיסטו, היה עושה מהלכים, משווק את עצמו. אני מעריך שהם עובדים לטובת המדינה אבל טובת המדינה זה גם לנצח, אני רוצה לראות כל ערב את לפיד במקום אחר נותן הצהרה בומבסטית”.

עוד תהה אופנהיימר על הצטרפותו של אייזנקוט למחנה הממלכתי, מהלך שלא זכה לתהודה ציבורית רחבה: “אייזנקוט הצטרף, מצוין, עשו את הטקס, ומה? הלכנו לישון? למה היום בבוקר המערכת כאן לא קיבלה 20 פניות של ח”כים שאומרים שהם רוצים להתראיין. אין כל כך הרבה זמן, יש חגים, לא נשאר כל כך הרבה זמן עד הבחירות, תתחילו להתעורר”.

מגל החריף את הטון: “איזה גוועלד עלוב זה היה. ככה עושים גוועלד? אתה לא מתבייש? מה קרה לך?”

יריב ענה לו: “יש לך פה בצל? אולי אני אזיל דמעה כמו החברים שלך”.

ינון המשיך: “מה זה הדבר הזה?”

יריב: “אנחנו ישרים מדי, אנחנו חננות, אנחנו לא ערמומיים כמו הבוס שלך, המנהיג שלך. אנחנו לא משתמשים במשאבי המדינה כדי לעשות קמפיין וזו כנראה טעות – אנחנו לפלפים מדי. אם זה היה ביבי הוא היה נותן למורים, לרופאים ומתמחים מה שהם רוצים כי ניצחון הבחירות חשוב יותר גם מהקופה הציבורית וגם מהאינטרס הישראלי, ואנחנו ממלכתיים. אולי זו בעיה”.

מגל תקף בחזרה: “אי אפשר לעשות ראש ממשלה למי שזה לא שלו. כמו בנט, הוא נעלם, אין בנט, פוף, נעלם. זה לא יעזור שהוא היה בתפקיד, הוא לא יכול למלא תפקיד שלא היה שלו, עם שישה מנדטים בלי תמיכה ציבורית. זה לא עובד ככה. נכון שללפיד לעומת בנט יש יותר תמיכה, אבל עדיין רוב הציבור היהודי קבע שהוא רוצה את נתניהו. אתם, רק בזכות הערבים וגניבת הקולות של בנט, הצלחתם לגנוב את השלטון. זאת האמת”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובה
    21/08/2022 17:57
    אורח לרגע
  1. אדון אופנהיימר הדיעות שלך ידועות ומעלליך נגד ההתיישבות ידועות נתניהו היה נותן לרופאים למורים ולכולם ?נכון כי מגיע אבל ממשלת הטרור שלך נותנת 53 מליארד לרוצחי נשים ותינוקות ואתה וחבריך מחריבים את המדינה מכספי אירופה וארהב

    • עמר   22/08/2022 05:51

      התייבשות ,כינים.
      המזל של ההתיישבות לדורותיה זה בית משפט עליון שהכשיר כל שרץ.
      בלעדי הצדיקות שלו בעיני הגויים זה היה הרבה יותר קשה.
      כולם הבינו זאת מרבין ועד בגין.
      גם ביבי יודע את זה ,הוא חי את אמריקה.
      הבעיה היא שבשל מניעים אישיים הוא נותן לאמריקאים ולא ליהודים.

  2. לפלפים
    22/08/2022 08:00
    אייל
  3. טוב אנחנו לא רוצים לפלפים (מידי) שינהיגו את המדינה ואתה מצהיר שאתם כנראה לפלפים (מידי) חחחחחח

  4. לפלפים
    22/08/2022 08:01
    אייל
  5. טוב אנחנו לא רוצים לפלפים (מידי) שינהיגו את המדינה ואתה מצהיר שאתם כנראה לפלפים (מידי) חחחחחח אבל אני מניח שהאוייבים שלנו היו רוצים שלפלפים (מידי) ינהיגו אותנו !!!!!

  6. לפלפים (מידי)
    22/08/2022 08:02
    א.ב.מ.
  7. טוב אנחנו לא רוצים לפלפים (מידי) שינהיגו את המדינה ואתה מצהיר שאתם כנראה לפלפים (מידי) חחחחחח אבל אני מניח שהאוייבים שלנו היו רוצים שלפלפים (מידי) ינהיגו אותנו !!!!!

  8. אופנהיימר
    22/08/2022 11:07
    משה
  9. רוצה בפתיחה לשאול למה שלום עכשיו ולא לפני 40 50 100 שנה לשלום דרוש שניים ואם הצד השני שאתה ממצדדיו לא מפסיק להלחם ולרצוח בנו עם מי נעשה שלום עכשיו מה תעשה למשל אם בראדיו כלשהו יגיעו לך כל מה שיש לך ועליך הוא של הממשלה. היה מה תעשה כי כך עשתה ממשלת עיראק ליהודיה

  10. דעה
    22/08/2022 11:10
    משה
  11. אופנהיימר מאיפוא אתה יודע אמרת משהו על גניבת כספי ציבור לבנית המבצר של בנט הנוהל סתימת פה היתה עדיפה לך

  12. צבוע קטן ושקרן
    22/08/2022 15:36
    בונו ג'ורנו
  13. ליברמן הוריד את מחירי הדלק עד הבחירות אבל זה לא מפריע לאופנהיימר…