בנו של נשיא המועצת: “רק התפילות יכולות לגרום לשיפור המצב”

נשיא 'המועצת', חכם שלום כהן, הורדם הלילה בבית החולים 'הדסה' לצורך טיפול מיוחד, שאמור להימשך עד למחר • בנו: "כל הרופאים מתגייסים לרפואתו של הרב. נקווה שעד היום בערב נוכל להחזירו להכרה" • "בשבועות האחרונים סבל לא מעט על הרגליים אבל כעת המצב הידרדר מאוד"
יוסף גרינבוים
כ"ד אב התשפ"ב / 21.08.2022 10:04

לקיים בנו חכמי ישראל: במהלך הלילה (ראשון) הורדם נשיא מועצת החכמים, חכם שלום כהן, לצורך טיפול מיוחד שעובר בשעות אלו ואמור להימשך עד למחר, במטרה לשפר ולייצב את מצבו.

בכל בתי הכנסת ברחבי הארץ נושאים לרפואתו של ראש הישיבה בן ה-91, שמאושפז מאז יום שני שעבר במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים, במצב קשה.

בנו של נשיא ‘המועצת’, הגאון רבי יעקב כהן אמר הבוקר ל’קול ברמה’, כי רק התפילות של עם ישראל יכולות להוביל לשיפור מצבו.

“כל הרופאים מתגייסים לרפואתו של הרב”, סיפר. “אתמול בלילה היו צריכים להרדים אותו כדי לבצע טיפול מיוחד. הרופאים אומרים שרק התפילות יכולות לגרום לשיפור במצב. נקווה שעד היום בערב נוכל להחזיר אותו להכרה”.

הוא הוסיף: ״שכל בחורי הישיבות –  שיקבלו על עצמם לקרוא קריאת שמע בזמנה. לא לעבור יום בלי לימוד תורה, במיוחד  כעת בימי בין הזמנים. הרופאים רואים בחוש שהתפילות עוזרות ומסייעות. גם נשים שיתחזקו בבין אדם לחבירו, בברכות בכוונה. התפילות והקבלות הטובות יהיו לנו לזכות. כל העולם היהודי מתפלל לרפואתו של גדול הדור”.

הוא הוסיף וסיפר כי “בשבועות האחרונים סבל לא מעט על הרגליים אבל כעת המצב הידרדר מאוד”.

הציבור נקרא להמשיך בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה של חכם שלום בן טופחא מלכה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות