הידרדרות חמורה: נשיא ‘המועצת’ מאושפז בבי”ח ‘הדסה’ במצב קשה

בעקבות התדרדרות חמורה במצבו במהלך השבת - בני ביתו מבקשים: "הציבור נקרא להתאסף במקומות שנקבעו ובהיכלי התורה ולזעוק בתפילה ובתחנונים לרפואתו והחלמתו של מרן רבינו שלום בן תופחא מלכה לרפואה שלמה" • תפילת רבים בציונו של חמיו המקובל בהר המנוחות
יוסף גרינבוים
כ"ד אב התשפ"ב / 20.08.2022 22:25

לקיים בנו חכמי ישראל: נשיא מועצת חכמי התורה,  חכם שלום כהן, מאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’ – וזקוק לרחמי שמים מרובים.

מביתו של נשיא המועצת נמסר במוצאי השבת: “הציבור נקרא להתאסף הערב במקומות שנקבעו ובהיכלי התורה ולזעוק בתפילה ובתחנונים לרפואתו והחלמתו של מרן רבינו שלום בן תופחא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל”.

‏בעיתון ‘יתד נאמן’ של יום ראשון בבוקר מתפרסמת בעמוד השער קריאה על דעת מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין “לזעוק בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלמה והחלמתו המהירה של  הגאון הגדול רבי שלום בן תופחא מלכה כהן”.

בשל מצבו התקיימה  הערב בשעה 22:00 תפילת רבים בציונו של חמיו, המקובל חכם מנצור בן שמעון זצ”ל בהר המנוחות בירושלים, בהשתתפות גיסיו הרבנים הגאונים לבית בן שמעון. 

נשיא המועצת אושפז ביום שני בשל זיהום שהתפתח ברגלו. מבית הרב נמסר אז כי ראש הישיבה “עובר סדרת טיפולים על ידי פרופ’ מומחה שהובא לשם כך, ובליווי הצוות המסור של בית החולים לטיפול בזיהום”.

בסוף השבוע עדכנו בני משפחתו על הידרדרות במצבו, וראש הישיבה הועבר למחלקת טיפול נמרץ.

במהלך השבת חלה הידרדרות נוספת, כאמור, וראש הישיבה מאושפז במצב קשה.

לפני יותר מחודש אושפז נשיא המועצת  ב’הדסה’ והשתחרר כעבור ימים אחדים. שלושה שבועות קודם לכן אושפז  לצורך בדיקות מעקב.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו צייץ ביום שישי: “מתפלל יחד עם כל עם ישראל, לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה הרב חכם שלום כהן. ‘שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'”.

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד כתב: “בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן”.

ניר ברקת: “מתפלל יחד עם בית ישראל לרפואתו של חכם שלום כהן בן תופחא מלכה, נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיג רוחני לציבור גדול מאד בארץ ובתפוצות. שבת שלום ובשורות טובות”.

בצלאל סמוטריץ: “מתפלל יחד עם כל בית ישראל לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן בן תופחא מלכה. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות