‘שבת היא מלזעוק’: לפיד וביבי מתפללים לרפואת נשיא ‘המועצת’

חכם שלום כהן הועבר הלילה למחלקת טיפול נמרץ ב'הדסה עין כרם' • במוצ"ש יתקיימו עצרות תפילה בקבר חותנו בהר המנוחות ובבית כנסת 'היזדים' • נתניהו: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל, לרפואתו השלמה" • יאיר לפיד: "בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה"
יוסף גרינבוים ואריה ריבקינד
כ"ב אב התשפ"ב / 19.08.2022 18:12

לקיים בנו חכמי ישראל: נשיא מועצת חכמי התורה,  חכם שלום כהן, הועבר הלילה (ליל שישי) למחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי ‘הדסה עין כרם’.

במוצ”ש תתקיים ב’יזדים’ עצרת תפילה בשעה 21:00 לרפואת נשיא המועצת, בהשתתפות ראשי ישיבות ורבנים. לפני העמוד יעבור הגאון רבי ראובן אלבז, חבר מועצת החכמים. 

תפילת רבים תתקיים במוצאי שבת בשעה 22:00 בציונו של חמיו, המקובל חכם מנצור בן שמעון זצ”ל בהר המנוחות בירושלים, בהשתתפות גיסיו הרבנים הגאונים לבית בן שמעון. 

ראש הממשלה לשעבר נתניהו: “מתפלל יחד עם כל עם ישראל, לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה הרב חכם שלום כהן. ‘שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא'”.

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד: “בשמי ובשם כל עם ישראל, מאחל רפואה שלמה במהרה לנשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן”.

ניר ברקת: “מתפלל יחד עם בית ישראל לרפואתו של חכם שלום כהן בן תופחא מלכה, נשיא מועצת חכמי התורה ומנהיג רוחני לציבור גדול מאד בארץ ובתפוצות. שבת שלום ובשורות טובות”.

בצלאל סמוטריץ: “מתפלל יחד עם כל בית ישראל לרפואתו השלמה של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן בן תופחא מלכה. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא”.

התפללו לרפואתו השלמה של חכם שלום בן תופחא מלכה.

אמש, עקב ההחמרה במצבו הבריאותי של נשיא המועצת המאושפז מתחילת השבוע, נמסר בהודעה מיוחדת מבני ביתו:  “גדולי ישראל בכל אתר ואתר קוראים לעורר רחמי שמים מרובים בתפילות ולימוד התורה לרפואתו.

“הרבנים קוראים לקבל את השבת הקרובה מוקדם, ולקרוע שערי שמים בפתיחת ההיכל בשבת קודש”.

הרבנים קוראים לקבל את השבת הקרובה מוקדם, ולקרוע שערי שמים בפתיחת ההיכל בשבת קודש.

נשיא המועצת אושפז ביום שני בשל זיהום שהתפתח ברגלו. מבית הרב נמסר אז כי ראש הישיבה “עובר סדרת טיפולים על ידי פרופ’ מומחה שהובא לשם כך, ובליווי הצוות המסור של בית החולים לטיפול בזיהום”.

לפני כחודש אושפז ראש הישיבה ב’הדסה’ והשתחרר כעבור ימים אחדים. שלושה שבועות קודם לכן אושפז  לצורך בדיקות מעקב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות