בן גביר: “שבוע של הפתעות לפנינו”. שוקל להציע שיריון ליונתן פולארד

יו"ר עוצמה יהודית נערך לריצה עצמאית בבחירות לכנסת ה-25: נפגש עם אנשי צבא, רבנים ונשים משפיעות • בחשבון הטוויטר שלו רמז הבוקר: "שבוע של הפתעות מסתיים, שבוע של הפתעות נוספות יתחיל בקרוב" • לפי סקר 'מעריב' שפורסם הבוקר: בן גביר מקבל 7 מנדטים ומחליש את ש"ס
חרדים 10
כ"ב אב התשפ"ב / 19.08.2022 12:30

אחרי הכרזתו על ריצה עצמאית בבחירות: יו”ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, נערך לצרף מועמדים לרשימה.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, בן גביר שוקל לאחרונה להציע מקום ברשימה ליהונתן פולארד, המרגל היהודי שעלה לפני כשנתיים לישראל. בן גביר אף נפגש לאחרונה עם פולארד ובימים האחרונים הוא מריץ את שמו בסקרים פנימיים של עוצמה יהודית.

בן גביר נערך גם לצירוף שמות נוספים לרשימה ונפגש לאחרונה עם שורה של אנשי צבא, רבנים ונשים משפיעות כדי לבחון את האפשרויות לעיצוב הרשימה החדשה.

הדמויות שכבר הבטיחו את מקומן ברשימתו לכנסת הן מנכ”ל עוצמה יהודית, יצחק וסרלאוף, תושב דרום תל אביב שמשובץ במקום השני. אחריו ישובץ אלמוג כהן, תושב אופקים, פעיל למען הנגב ואיש משטרה לשעבר.

על כל אלה, רמז בן גביר בחשבון הטוויטר שלו הבוקר: “שבוע של הפתעות מסתיים, שבוע של הפתעות נוספות יתחיל בקרוב”.

לפי הסקר שערך מנחם לזר, מנהל מכון פנאלס פוליטיקס, עבור ‘מעריב־סופהשבוע’ פיצול רשימת הציונות הדתית מציב את עוצמה יהודית בראשות ח”כ איתמר בן גביר, שמקבלת 7 מנדטים, בעמדת יתרון על פני הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ’, שלה 5 מנדטים בלבד.

מנגד, מחליש הפיצול את הליכוד ואת ש”ס, שחלק ממצביעיהן עוברים לתמוך בעוצמה יהודית.

השבוע דווח, כי נבו כהן, היועץ האסטרטגי שפעל בישראל עמוק מתחת לרדאר בייעוץ לבכירים במערכת הפוליטית והעסקית, עובר לקדמת הבמה – וינהל את קמפיין הבחירות של ‘עוצמה יהודית’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות