ליברמן: נתניהו מנסה לחסל אותי פוליטית בעזרת מיליארדר דתי

יו"ר 'ישראל ביתנו' רומז כי נתניהו מנסה לחסל אותו פוליטית עם הקמת מפלגת עולים חדשה • טוען כי יו"ר האופוזיציה מפעיל אנשי עסקים שיממנו את הקמת המתחרה • לדבריו, איל הון דתי "כבר הספיק לפנות לשורת דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, וגם לקנות חוות שלמות של בוטים"
אריה ריבקינד
כ"א אב התשפ"ב / 18.08.2022 20:04

האם עומדת לקום מפלגה מתחרה על הקול הרוסי לקראת הבחירות לכנסת ה-25? יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, רמז בציוץ שצייץ הערב  (חמישי), כי נתניהו מנסה לחסל אותו פוליטית באמצעות הקמת מפלגת עולים חדשה, שתכרסם בכוחה של מפלגתו.

וכך כתב שר האוצר בחשבון הטוויטר שלו: “תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד.

“תמיד איכשהו, רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה”.

לטענת יו”ר ישראל ביתנו, גם הפעם מתרוצצת בקרב דוברי השפה הרוסית, “שמועה זדונית, שלפיה המשימה הוטלה על משפחת מירילשווילי ובעיקר על יצחק מירילשווילי, שהוא במקרה הבעלים של ערוץ 14”.

“לפי אותן שמועות”, ממשיך ליברמן בהסתייגות, מירילשווילי, איל הון דתי, “כבר הספיק לפנות לשורה של דוברי רוסית, בעלי אמביציה פוליטית, וגם לקנות חוות שלמות של בוטים ברחבי העולם”.

ליברמן הדגיש: “אמנם מדובר בשמועות בלבד, ואין לי שום הוכחה לכך, ולכן אני מקווה שכל אותן ‘שמועות זדוניות’ יישארו בגדר שמועות. כמובן במידה ואני טועה, אז מראש אני שולח את התנצלותי”.

יודגש,  כי השר ליברמן לא הציג שום הוכחה לאמינות טענותיו או דבר מה שיאשש את אותן ‘שמועות’.

נזכיר, כי לאחרונה היו פרסומים שמנכ”לית ימינה לשעבר סטלה וינשטיין, שהייתה מקורבת לליברמן, שוקלת לעמוד בראשות מפלגת עולים חדשה. אם תקום מפלגה כזו, לא יהיה לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות