שקד: לא נתאחד עם סמוטריץ’, הוא קרא לא להכניס אותי לבית כנסת

יו"ר הרוח הציונית הסבירה מדוע לא תרוץ עם מפלגת הציונות הדתית: "הוא חצה הרבה קווים בשנה האחרונה. פרסם מודעות כאילו יש לי דם על הידיים וקרא לי מממנת טרור. זו חציית קו" • דיווח: נועדה עם יוסי ברודני מ'הבית היהודי' הגוססת, מוכנה להציע את המקום השלישי ברשימה
אריה ריבקינד
כ"א אב התשפ"ב / 18.08.2022 19:45

יו”ר מפלגת ‘הרוח הציונית’, השרה איילת שקד, אמרה היום (חמישי), בראיון שהעניקה לישי שנרב ויניר קוזין בגלי צה”ל,  כי אין בכוונתה לרוץ ברשימה אחת עם בצלאל סמוטריץ’ והציונות הדתית.

שקד הבהירה: “לא נתאחד עם בצלאל סמוטריץ’. הוא חצה הרבה קווים בשנה האחרונה, קרא לא להכניס אותי ואת חבריי לבתי כנסת. פרסם מודעות כאילו יש לי דם על הידיים וקרא לי מממנת טרור. זו חציית קו”.

שקד אמרה עוד: “הנדל רוצה להיות שר הביטחון פנים. נושא המשילות חשוב לנו מאוד”.

שנרב: יפה שאתם מחלקים תיקים, אבל אתם עוברים בכלל את אחוז החסימה?

שקד: “עברנו טלטלה גדולה עם עזיבתו של בנט, אבל נעבור את אחוז החסימה. המפלגה בהתהוות”.

האם איתמר בן גביר יהיה חלק מממשלת אחדות שאת מציעה? היא נשאלה.

שקד: “יש מקום לכל מי שיקבל את קווי היסוד. חוק הגירוש שהוא מציע לא ייכנס להסכם הקואליציוני – אני מוכנה להתערב על זה. הוא בסך הכול אשף בקמפיינים, יודע לנגן על הרגשות הנכונים”.

לפי דיווח בערוץ 7,  שקד נועדה בימים האחרונים עם יוסי ברודני, ראש העיר גבעת שמואל שיוביל את מפלגת הבית היהודי בבחירות הקרובות. בשיחה בין השניים עלו מספר תרחישים של ריצה משותפת.

לפי הדיווח, ושקד מוכנה להציע לברודני את המקום השלישי ברשימת ‘הרוח הציונית’.

בסביבתה של שקד לא מכחישים שהיא מעוניינת במהלך, ורוצה לרוץ תוך שימוש באות “ב” בפתק ההצבעה, ששייכת למפלגת הבית היהודי.

גם שר התקשורת יועז הנדל נפגש השבוע עם ברודני. לפי דיווח של שירית אביטן כהן מ’גלובס’, בשבוע הבא צפויה הודעה רשמית של השניים על ריצה משותפת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות