רמי גרינברג שוחרר למעצר בית – ויוכל לשוב לתפקידו כראש העיר

בית המשפט שחרר את רמי גרינברג בתנאים מגבילים • למרות בקשת המשטרה להרחיקו ל-45 יום - השופט קבע: ראש העיר פתח תקווה יוכל לשוב להתעסק בענייני העירייה • "לא הוצג בפניי חשד סביר כי במהלך התקופה שבה שימש החשוד כראש העירייה, ביצע עבירה כלשהי"
חיים טוויל
כ"א אב התשפ"ב / 18.08.2022 18:20

בית המשפט השלום בראשל”צ שחרר היום (חמישי) את ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג למעצר בית, בתנאים מגבילים, עד ליום חמישי הבא.

המשטרה ביקשה להרחיק את גרינברג מניהול העירייה ל-45 ימים, אבל בית המשפט דחה את הבקשה.

לפי החלטת השופט, גרינברג יוכל לשוב להתעסק בענייני תפקידו כראש עיר.

השופט כתב בהחלטה: “בכל הנוגע לענייני העירייה, לא מצאתי לנכון לאסור על החשוד עיסוק בעניינים אלה מן הטעם שלא הוצג בפניי חשד סביר כי במהלך התקופה שבה שימש החשוד כראש העירייה, ביצע עבירה כלשהי הקשורה במילוי תפקידו”.

על ראש העיר נאסר ליצור קשר בתקופה הקרובה עם המעורבים בפרשה, כמו כן נאסר עליו לצאת מהארץ למשך 180 יום.

גרינברג נעצר בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

על פי החשד של המשטרה, גרינברג רקם דיל עם איש עסקים מקומי שדאג להעברת מאות אלפי שקלים לפחות למטה של גרינברג, תמורת אישור תוכניות בנייה, כמו גם להעברת ציוד ואמצעים לטובת הקמפיין מסין, שיהיה קל יותר לטשטש את נתיב העברת הכסף.

גרינברג מכחיש בתוקף את החשדות נגדו.

ביום שני הוא התלונן בפני השופט על תנאי מעצרו ואף הזיל דמעה. לטענתו, בתאו בבית המעצר אבו כביר יש קרציות, פשפשים, ג’וקים – דבר שמקשה עליו להירדם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות