המסך שחור: לעיריית בני ברק לא כואב שנוסעי האוטובוסים סובלים?

כבר חודשיים שהלוחות האלקטרוניים המציגים את  זמני ההגעה של האוטובוסים הממוקמים בתחנות האוטובוס בבני ברק - אינם פועלים בשל תקלה • ולמה לא מתקנים? כי כולם זורקים אחריות על כולם
ישראל יוספי
כ"א אב התשפ"ב / 17.08.2022 21:04

כולם מגלגלים אחריות והתושבים החרדים סובלים: מזה כחודשיים הלוחות האלקטרוניים המציגים את  זמני ההגעה של האוטובוסים העירוניים והבין-עירוניים הממוקמים בתחנות האוטובוס בבני ברק – אינם פועלים, בשל תקלה.

מספר תושבים שהבחינו כי התקלה מתרחשת בכל רחבי בני ברק, פנו לעירייה והתלוננו. אלא ששם השיבו למתלוננים, כי הגורם האחראי לתיקון התקלה הוא משרד התחבורה ולא העירייה.

התושבים פנו למשרד התחבורה, שם גלגלו את האחריות אל פתחה של עיריית בני ברק. לטענת משרד התחבורה, העירייה היא האמונה על תיקון התקלות בלוחות האלקטרוניים ברחבי העיר.

וכך, גוף אחד מגלגל את האחריות על גוף אחר, ותושבי עיר התורה והחסידות, כמו גם המבקרים בעיר, המתניידים בתחבורה הציבורית – סובלים.

“במקום שהשיח יתנהל בין העירייה למשרד התחבורה, אנחנו התושבים אמורים להתדפק על דלתותיהם כדי שיטפלו בבעיות?” אומר תושב העיר לחרדים 10.

הצלם יהודה פרקוביץ, תושב העיר, מספר בשיחה עם חרדים 10: “לפני קצת יותר מחודשיים שמתי לב שכל הלוחות האלקטרונים בבני ברק לא עובדים. מישהו העביר לי את המספר של העירייה. אמרתי לו שהם צריכים לתת את השירות – אבל זה לא עזר.

“לפני חודש דברתי עם דובר העירייה. הוא אמר שהם פנו למשרד התחבורה, וכי משרד התחבורה אמרו שהם הולכים ל’מכרז’ עבור טכנאי חדש ללוחות –  ובקרוב יסדרו את התקלה.

“כמה בקרוב? התושבים סובלים מזה, אנשים צריכים להמתין זמן רב בתחנות האוטובוס, לא לכולם יש מספר טלפון להתחיל לבדוק מתי האוטובוס מגיע, וללחוץ את המספר קו ומספר תחנה ולהתחיל להקיש את הקווים – עיריית בני ברק צריכה לדאוג לזה.

“לא יכול להיות שתושבי בני ברק סובלים כך מעל חודשיים. אנשים פנו למשרד התחבורה – שם אמרו שעיריית בני ברק אחראית. ובעיריית בני ברק טוענים שמשרד התחבורה אחראי. גורם בעיריית בני ברק העביר לי מספר של בכיר במשרד התחבורה.  אמרתי לו: אני לא צריך להתקשר. אתם צריכים!”

הוא הוסיף: “אני צריך להגיע לתחנה ולראות על הלוח עוד כמה זמן יגיע האוטובוס – עוד ארבע דקות או עוד רבע שעה, לראות אם כדאי  לי לחכות. זו חוצפה ששרת התחבורה רוצה לגייס פקחים כדי לפקח על ‘הדרת נשים’. אם כבר, יש הדרה – זה של תושבי בני ברק, שממתינים למעלה מחודשיים ללוחות שפשוט לא עובדים.

“אם זה היה בתל אביב או ברמת גן או גבעתיים ישר הלוחות היו מתוקנים, זה לא מעניין אף אחד לא במשרד התחבורה ולא עיריית בני ברק. עושים צחוק מתושבי העיר”.

תגובת משרד התחבורה: “השלטים המדוברים הותקנו באופן פרטי, על ידי עיריית בני ברק, ולא על ידי משרד התחבורה”.

מעיריית בני ברק טרם נמסרה תגובה לפניית חרדים 10. כשתתקבל – נפרסמה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נמשיך לשלם ארנונה
    17/08/2022 23:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ולעולם לא נדע לאן הכסף מהמיסים הגבוהים הולך

  2. הפטרת חזון
    18/08/2022 00:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים וְחַבְרֵי גַּנָּבִים
    כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים
    יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ וְרִיב אַלְמָנָה לֹא יָבוֹא אֲלֵיהֶם.

    לא השתנה כלום כבר 2000 שנה

  4. למי אכפת? שישלמו מיסים ואז יתקנו
    30/08/2022 14:27
    משה
  5. שיהנו

  6. עירית בני ברק
    11/09/2022 20:24
    שלום
  7. תמשיכו להצביע צהם בבחירות לעיריה ולכנסת. ככה תקבלו שירות כמו שצריך . ..