כספית ננזף בחומרה על העימות עם מגל והתנצל: ‘ברח לי הפיוז היום’

עימות הצעקות והעלבונות בין ינון מגל לבן כספית - הסתיים לראשונה בנטישה של מגל את האולפן • אחרי שיחה עם מנכ"ל 103: כספית התנצל באוזניי המאזינים על דבריו • "את הקללה שאמרתי, אני לא נוהג לקלל, ממש לא הייתי צריך להגיד"
אבי כץ
כ' אב התשפ"ב / 17.08.2022 17:43

אחרי הסערה שפרצה הבוקר (רביעי) באולפן רדיו 103FM, בעקבות עימות חמור וצעקות בין מגישי התוכנית ינון מגל לבן כספית, בסופו ינון מגל נטש לראשונה את התכנית עם עמיתו בשל דברים שהאחרון הטיח בו – מנכ”ל התחנה אור צלקובניק מיהר לפעול.

מיד לאחר סיום התכנית, צלקובניק זימן את המגיש בן כספית לבירור מיידי, במהלכו הוא ננזף בחומרה על הדברים הבוטים שאמר על מגל.

בסיום הבירור התחייב כספית להתנצל באוזניי המאזינים כבר בפתיחת התוכנית הבאה.

ואכן, הערב, בפתח התוכנית של כספית עם אריה אלדד, הוא הודה: “ברח לי הפיוז היום. את המשפט שאמרתי, את הקללה שאמרתי, אני לא נוהג לקלל, ממש לא הייתי צריך להגיד”.

כספית הוסיף: “ממש לא היה צריך ללחוץ עליי להתחרט ולהתנצל על זה. לא עושים דברים כאלה ברדיו, ואם אפשר אז גם לא בחיים”.

מרדיו 103 נמסר בתגובה על הסערה שפרצה בתכנית: “מנכ”ל רדיו 103fm אור צלקובניק ערך בירור מיידי עם המגיש בן כספית, שבמהלכו ננזף בחומרה על הדברים הבוטים שאמר. בסיום הבירור הובהר כי כספית יתנצל באוזניי המאזינים על דבריו כבר בפתיחת התוכנית הבאה. צלקובניק הבהיר כי אירועים מהסוג הזה לא יישנו, וכי הוא רואה בחומרה התנסחויות בלתי־ראויות מהסוג הזה – שאין להן מקום ב־103fm”.

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חחח
    17/08/2022 17:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פחד שירדו לו כל המאזינים אם מגל ילך (אולי מגל סוף סוף יבין מה הוא שווה וידרוש תוכניות לבד בלעדיו…)

  2. כספית שמאלן עלוב דוחה ושחצן
    21/08/2022 21:38
    דוד
  3. חחח ננזף בחומרה עוד בדיחה שמאלנית מגעילה, למה לא לפטר כמו שהיו עושים לשדרן ימני…