גיטי קליינרמן: אם מוישי היה ילד חילוני מת”א הוא היה נמצא מזמן

אימו של מוישי קליינרמן, שנעלם לפני 144 יום בצפון: "אני מרגישה שמשחקים איתנו. בתחילה טענו כי החיפושים קשורים למשטרת ישראל והיא מבצעת זאת. אנחנו טענו שזה לא עובד כך"
חרדים 10
כ' אב התשפ"ב / 17.08.2022 14:24

144 ימים: גיטי קליינרמן, אימו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עלית, התייחסה היום (רביעי) להצטרפות של יחידת ‘מרעול’ של צה”ל לחיפושים אחר בנה.

גיטי, אשר משוועת למידע שיעזור לאתר את בנה, אמרה: “כבר 144 ימים שאין לנו מושג איפה הוא נמצא. לשמחתי קיבלנו אישורים שצה”ל יצטרף לחיפושים עם יחידות יותר מקצועיות לאיתור נעדרים. עד כמה שזה לא פשוט, ומורכב כל כך להיות במקום הזה, שאני לא יודעת איפה הבן שלי, עדיין אנחנו לא מאבדים תקווה”.

על שאלתה של רון מדוע המתינו עם הכנסת כוחות צה”ל לחיפושים השיבה:  “בתחילה טענו כי החיפושים קשורים למשטרת ישראל והיא מבצעת זאת. אנחנו טענו שזה לא עובד כך, וכי לכל אחד יש את היכולות שלו. ובמקרה הזה בצפון הכי נכון שהצבא יבצע את החיפושים. משום מה לא נענינו לזה עד שלבסוף הם הבינו”.

בשלב זה היא תקפה את מקבלי ההחלטות ואמרה: “אני מרגישה שמשחקים איתנו. אם זה היה ילד חילוני מתל אביב או מכפר סבא אז הוא היה נמצא מזמן והמדינה הייתה על הרגליים”.

היא אף ענתה לטענת המגישה, כי אולי מנצלים אותם מכיוון שהם לא “שוברים שולחנות ולא תוקפים”: “מנצלים את זה לצערי. הוא ילד קטן ואזרח המדינה. לא יודעת מה הוא עובר וכמה הוא סובל ואנחנו חסרי אונים. זה צריך לעלות על סדר היום. האיפה ואיפה הזאת זה לא בסדר”.

גיטי פנתה לציבור הרחב וביקשה: “המשיכו להיות עירניים ולפקוח עיניים. חייבים להמשיך להתפלל על מוישי שלנו זה נותן לנו כוח. יש להתפלל על שם האם והאב, השם המלא שלו הוא – אברהם משה בן שמואל וגיטה”.

על הנעדר הנוסף באותו אזור אמרה: “גם איתו ממש לא התייחסו ובקושי חיפשו. כאילו מדובר באיזה חפץ. זה מפליא אותי שזה מה שקורה במדינה נאורה ב-2022. אנשים נעלמים, לא מוצאים אותם, ואין פיתרון לזה”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה פשוט שקר מוחלט. התנדבתי בכמה מקרים דומים. מעולם לא הושקעו כל כך הרבה משאבים.
    17/08/2022 16:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. למה לכפור בטובה???

  2. יש כל שנה כ-8 עד 10 נעדרים פה במדינה
    18/08/2022 00:06
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. שאין שום מידע עליהם…
    המשטרה לא עושה כלום…

  4. להיפך
    18/08/2022 07:41
    אחד
  5. רחמי על האם,
    אבל במקרה של חילוני הפרשה היתה משתתקת מזמן.