חדש מבית FOREVER: קרם גוף ותחליב רחצה המבוססים על ג’ל אלוורה טהור

חדש מבית FOREVER ISRAEL: קרם גוף ותחליב רחצה המבוססים על ג'ל אלוורה טהור -  Aloe Body Wash ו-Aloe Body Lotion • לשימוש יומיומי עדין אך עוצמתי, עם אלוורה לריכוך העור
חרדים 10
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 17:52

FOREVER ISRAEL מרחיבה את ליין מוצריה ומשיקה את Aloe Body Wash (תחליב רחצה) ואת  Aloe Body Lotion (קרם גוף) – המיועדים לשימוש יומי ובעלי נוסחה מתקדמת המבוססת על ג’ל אלוורה טהור ומיוצב.

תחליב הרחצה החדש Aloe Body Wash, הוא תחליב רחצה חדשני ואנטי אוקסידנטי, אינו מכיל סולפטים ומנקה את העור בעדינות, תוך שהוא מזין אותו בלחות ומרגיע עור מגורה. התחליב מכיל ג’ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח, המעניק לעור את הלחות המרבית לה הוא זקוק תוך שהוא מסייע בשמירה על גמישותו ובריאותו. תחליב הרחצה מכיל ויטמינים  A, C ו-E ותמצית פרחי ארניקה ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה להרגעת עור רגיש ומגורה.

קרם הגוף החדש Aloe Body Lotion, מכיל גם הוא ג’ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח, מרקמו עדין עם ניחוח קליל של פריחה רעננה, נספג בקלות וביעילות ומותיר את עור הגוף נעים ורך למגע, ללא תחושת כבדות ושמנוניות. מכיל בנוסף שמנים טבעיים ורכיבים צמחיים עוצמתיים המסייעים לשיקום עור רגיש, יבש ומגורה. בנוסף הקרם מכיל שמן ארגן המועשר בוויטמין E, חומצות שומן ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה ותורמים למראה עור מוצק וחלק.

הנוסחה החדשנית של FOREVER, המצויה בשני התכשירים החדשים מכילה ריכוז גבוה של ג’ל אלוורה מיוצב – ג’ל אלוורה שעבר תהליך מוגן פטנטים המאפשר לשמר את הרכיבים הפעילים של מרכיבי הג’ל הטבעיים, ללא פסטור.  האלוורה מהווה את הבסיס האידאלי לקרם על ידי כך שהיא מעניקה לעור לחות ומסייעת בשמירה על מראה צעיר ובריא. התכשירים עשירים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון טבעיים אשר עוטפים את העור, מטפחים ומרככים אותו ומותירים ניחוח נעים לאורך זמן.

התכשירים מיוצרים ללא התאכזרות בבעלי חיים ואינם מכילים מוצר מן החי.

Aloe Body Wash- 236 מ”ל, מחיר לצרכן: 124 ¤.  Aloe Body Lotion –  236 מ”ל, מחיר לצרכן: 125 ¤.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים  ובאתר האינטרנט של FOREVER ISRAEL

 OREVER  הוקמה באריזונה שבארה”ב בשנת 1978 על-ידי רקס מוהן והיא פועלת ביותר מ-165 מדינות ברחבי העולם. החברה היא היצרנית, המגדלת והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם ומחזיקה במספר פטנטים המגנים על תהליך הייצוב של האלוורה במטרה לייצר מוצרים באיכות הגבוהה.

מוצרי FOREVER  מיוצרים בתהליך ייצור בלעדי הנשלט כולו על-ידי החברה עצמה, משתילת הצמח באדמה ועד הפצת המוצר ללקוח. מוצרי החברה זכו בחותם האישור מהמועצה הבין-לאומית למדעי האלוורה – IASC (International Aloe Science Council). מיום הקמתה FOREVER ISRAEL פועלת על בסיס מודל עסקי של שיווק רשתי ומייצרת הזדמנות להכנסה נוספת למשווקים הרשמיים של החברה.

מוצרי החברה אינם מנוסים על בע”ח והחברה אינה משתפת פעולה עם אף מעבדה המבצעת ניסויים מסוג זה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות