השר ליברמן התרגש בבית הכנסת של ‘בית הילדים’ מז’יטומיר • צפו

ארבעה חודשים אחרי שהגיעו לישראל בתום מבצע הצלה מורכב:  שר האוצר אביגדור ליברמן ביקר ב'בית הילדים מז'יטומיר' בנס הרים - ונחשף למסירות של שלוחי חב"ד ולחייהם החדשים של הילדים
אבי כץ
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 17:13

ארבעה חודשים אחרי שהוברחו מאוקראינה הבוערת: ילדי ‘בית הילדים’ בז’יטומיר, השוכנים בכפר נופש של קק”ל בנס הרים, אירחו היום (שלישי) את שר האוצר אביגדור ליברמן, שהגיע מלווה עם בכירי לשכתו.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

יחד עם הילדים קיבל את פני השר ליברמן גם שליח חב”ד ורבה של ז’יטומיר ומערב אוקראינה הרב שלמה וילהלם, שהקים את בית הילדים יחד עם רעייתו.

לביקור התלווה הרב מנדי בלוי מהנהלת ‘כולל חב”ד’, המעניק מערך תמיכה לילדים הפליטים ולשלוחי חב”ד מז’יטומיר מיום הגעתם ארצה, והשליח הרב שלמה חיים פלס, החולש על מערך תמיכה נרחב בשלוחי חב”ד באוקראינה. בנוסף נלווה לביקור גם לוי אדרעי.

השר ליברמן, שפגש את הילדים עם רדתם מהמטוס בשדה התעופה בן גוריון, לאחר מסע ההצלה הניסי מאוקראינה, והיה שותף בהענקת סיוע לבית הילדים, שמח לשמוע מהם על התאקלמותם בארץ.

הוא צפה בסדר היום המגוון, החינוכי והערכי שמעניקים להם שלוחי חב”ד ונחשף מקרוב להשקעה ולהתמסרות מעוררת ההשראה.

במהלך הביקור, סייר השר גם בבית הכנסת של בית הילדים, ופגש את הנערים הבוגרים. השר התרגש במיוחד לראות את הנערים בבית הכנסת, גדלים ברוח ישראל סבא, בדיוק כמו בחממה בז’יטומיר.

בהמשך, בפגישה בין ליברמן לצוות בית הילדים, ביקש השר לשבח את שלוחי חב”ד, שפועלים במסירות מתמשכת למען רווחתם של הפליטים מאוקראינה, בכל החזיתות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה?????????????
    22/08/2022 17:25
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ליברמן שונא יהדות ונלחם בכל דבר שבקדושה.
    מדוע אתר חרדים 10 נותן ל”שר ליברמן” במה ופרסום?????????????