רוטמן: ‘בן גביר הריח את הסקרים, שתה מהם עד תום והתבשם מהם’

הח"כ מהציונות הדתית על הריצה הנפרדת של בן גביר: "זו בעיני טעות קשה, אני לא רוצה להשתמש במילים לא נעימות, לדעתי זה חוסר אחריות. לא הספיקו להתייבש האמירות על חברות ואני כבר שומע תקיפות"
חרדים 10
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 14:08

ח”כ שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית התייחס היום (שלישי) להכרזה של ח”כ איתמר בן גביר על ריצה עצמאית בבחירות לכנסת ה-25.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

“זו בעיני טעות קשה”, אמר רוטמן בראיון לגדי נס ברדיו צפון. “אני לא רוצה להשתמש במילים לא נעימות, לדעתי זה חוסר אחריות במידה מסויימת.

“על מה הוויכוח? אני לא מעורב בפרטי המשא ומתן, אני לא חושב שהוא צריך להיות בפומבי, שמעתי את איתמר מתראיין על המיקומים, בעיני הסכנה לעליית ממשלת שמאל היא סכנה גדולה.

“אני לא מסכים איתו, אם הוא חושב שהוא מביא קהלים אחרים ויותר קולות, והוא לא רק הריח את הסקרים הוא שתה מהם עד תום והתבשם מהם, לכן הוא חושב שזו החלטה לגיטימית – בעיני זה בעייתי. לא הספיקו להתייבש האמירות על חברות ואני כבר שומע תקיפות וביקורות”.

רוטמן המשיך ותקף: “ההחלטה הכי גרועה בעיניי היא לרוץ לבד, אני מקווה שיחזור לשולחן המשא ומתן, אני מקווה שהוא משחק ‘תחזיקו אותי’, אבל תרגילי ‘תחזיקו אותי’ לא נגמרו טוב, בינתיים כבר עכשיו הוא מתחיל לתקוף את הציונות הדתית”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה טועה
    16/08/2022 15:08
    יעקב
  1. בן גביר הוא האידיאולוג האמיתי בכל הפוליטיקה הישראלית. העם באמת נמאס לו משקרנים ופוליטיקאים זולים וזה יתבטא טוב בבחירות. הוא יעלה וישאיר לכם לראות את הגב

  2. בן גביר
    16/08/2022 23:38
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. נו הלך להם קבלן קולות רציני יתכן שיראה את הכנסת מהביית, ואז יללות, מה לא הבנתם הוא שווה יותר מיכם תכבדו…