משפחתו של נתן ז”ל: לא כועסים על החייל היורה, מרחמים עליו

הלוויית סמ"ר נתן פיטוסי ז"ל צפויה בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה • קרוב משפחה: "אין כעס על החייל היורה. אין לי ספק שהם ירצו להיפגש איתו" • חבריו ספדו: "איזה קסם של בחור, כולו לב, פצצת אנרגיה של טוב, חברותיות ואינסוף קסם אישי. כל פעם שהייתה תפילה קרא לנו"
חיים טוויל
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 13:19

סמ”ר נתן פיטוסי ז”ל מנתניה, לוחם צה”ל מחטיבת כפיר שנורה אמש למוות בשוגג מירי חברו סמוך לטול כרם, עלה עם משפחתו לישראל מצרפת לפני שמונה שנים.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

הלווייתו צפויה להתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה.

פיטוסי ז”ל הוא בוגר התיכון הדתי ‘שפירא תמר אריאל’.

חברו רפאל ביטן-נתיב, ספד לו: “איזה קסם של בחור, כולו לב, פצצת אנרגיה של טוב, חברותיות ואינסוף קסם אישי.

“חרף התמודדויות הקהילה הצרפתית עם אתגרי העלייה, מצב הנוער וההשתלבות במרקם הישראלי, נתן הצליח לפלס לעצמו תמיד את הדרך, בחיוך צנוע וכובש ובהתמדה ורצון להצליח”.

אהרון בן יעיש, חברו של נתן  ז”ל, אמר לאסתי פרז ברשת ב’: “עלינו יחד לארץ מצרפת בגיל 15, למדנו והתגייסנו יחד, הכול עשינו יחד. מאז שנתן עשה עלייה הוא רק חיכה להיות לוחם. כל פעם שהייתה תפילה הוא קרא לנו, עזר במבחנים. תמיד עם חיוך, הוא החבר הכי טוב של כולם”.

מאיר פיטוסי, קרוב משפחה של נתן פיטוסי, סיפר ל’כאן חדשות’: “למשפחה אין כעס על החייל היורה, לא רק שלא כועסים אליו, הם אפילו מרחמים עליו ואין לי ספק שהם ירצו להיפגש איתו”.

החייל שירה בפיטוסי בשוגג, סיפר כי פיטוסי הלך להתפלל וכשחזר כעבור דקות חשב שמדובר במחבל – ולכן ירה לכיוונו.

תחילה סברו אנשי היחידה כי מדובר בפיגוע והזעיקו כוחות רבים ובהם אנשי שב”כ. אולם משהובהר כי מדובר בירי בשוגג פוזרו הכוחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הורים ומשפחה אצילה. איזו טרגדיה נוראית! בטוח שנתן ז"ל היה גאה בכם!
    17/08/2022 19:54
    תנחומי הכנים וכבוד שגם בצערכם שומרים על אנושיות
  1. צער, ולפוגע. תהיה חזק. כואב לכולנו