“אני משלמת לך משכורת!”: הדר מוכתר התגרתה בח”כים – וסולקה

יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' וכוכבת הטיקטוק הגיעה לדיון בוועדת החינוך, התגרתה בח"כים והבטיחה להם: "זה מצולם וזה גם יעלה לטיקטוק" • אז הם סילקו אותה
אבי כץ
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 12:31

הדקר מוכתר, יו”ר מפלגת ‘צעירים בוערים’ וכוכבת הטיקטוק, הגיעה היום (שלישי) לוועדת החינוך של הכנסת, שדנה בנושא תשלומי הורים לשנת הלימודים תשפ”ג.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

מהר מאוד  זה התפתח לקרב צעקות בין מוכתר לחברי כנסת.

מוכתר:  “פה זה לא רוסיה הסובייטית. אנחנו באנו לפה מפלגת ‘צעירים בוערים’, ישבנו שעה, הגענו לוועדה ותפסנו כיסא. לא הגיוני שחבר כנסת שמאחר בחצי שעה יזיז אותנו מהמקום בכוח. אתם לא יותר חשובים מאיתנו. אני משלמת לכם משכורת. אתם תתייחסו בכבוד לא רק אליכם, אלא גם לאזרחים שרוצים לדבר. אני לא פחות חשובה מכם, עם כל הכבוד לטייטל של חבר כנסת, אתם עובדים בשבילי!”

כאשר חברת הכנסת נירה שפק הגיבה: “את באת לעשות פוליטיקה ואת חצופה שאת מדבר ככה” –  מוכתר השיבה: “ככה מדברת חברת כנסת. זה מצולם ויעלה לטיק טוק”.

כשחבר הכנסת עופר כסיף הגיב: “את חצופה, את לא יודעת מה המקום שלך פה” – מוכתר ענתה: “אני לא יודעת מה המקום שלי פה? אני משלמת לך משכורת, לא להפך”.

סבלנותם של חברי הוועדה פקעה והסדרנים הגיעו לסלקה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היא צודקת
    17/08/2022 13:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. היא צודקת בכל מילה והחברי כנסת חצופים. הם עובדים אצלינו!

  2. אני משלמת לכם משכורת
    17/08/2022 14:57
    איקו
  3. פישרים קטנים, תלמדו להתמודד גם אם לדעתכם היא עושה פרובוקציה, אל תשכחו מדוע היא הגיע לכאן, כי זלזלתם בה ובציבור הרבה הרבה זמן, אז היא לא חצופה, אתם החצופים, היא פשוט העיזה ואתם לא יודעים להתמודד.

  4. מה???
    03/09/2022 11:48
    יפר
  5. מדהים
    מגיבים כאן מבלי לדעת מה אמרה