שעות לפני ההמראה להילולא: טיסת צ’רטר לאלמא אטא בוטלה במפתיע

200 חסידים, משפיעים ושלוחי חב"ד מכל רחבי ארה"ב, שהיו אמורים להמריא בטיסה מניו יורק לאלמא אטא שבקזחסטן לרגל כ' מנחם אב, קיבלו ברגע האחרון הודעה מהמארגנים: הטיסה בוטלה "מסיבות טכניות שאינן בשליטתנו"
נתן פרל
י"ט אב התשפ"ב / 16.08.2022 01:04

דרמה בניו יורק: טיסת צ’רטר שהייתה אמורה להמריא היום (שני) מניו יורק לאלמא-אטא שבקזחסטן עם כ-200 חסידים, לקראת יום ההילולא של המקובל רבי לוי יצחק שניאורסון זצ”ל, אביו של הרבי מליובאוויטש, בכ’ מנחם אב  – בוטלה במפתיע.

שעות לפני שעת ההמראה המתוכננת, הודיע מארגן הטיסה בהודעה קצרה ששיגר לרוכשי הכרטיסים כי מפני “מצב טכני בלתי צפוי” הטיסה מבוטלת.

לנוסעים לא נמסרה סיבה מפורטת באשר לסיבת הביטול המפתיע, אולם נאמר להם כי יקבלו את כספם בחזרה.

“מפני מצב טכני ולא צפוי שאינו בשליטתנו אין לנו ברירה אלא להודיע לכולם שהטיסה מבוטלת”, נכתב בהודעת המארגנים לנוסעים. “עבדנו ללא לאות, ותוך מאמצים רבים, על מנת לאפשר את הנסיעה. כעת אנו עובדים על תכנית חלופית, ובקרוב נעדכן אם נוכל אכן להוציא אותה אל הפועל”.

בסיום ההודעה מבקשים המארגנים להתנצל על אי הנוחות שגרמה הודעת הביטול, בהתראה כה קצרה. “הקדוש ברוך הוא מנהל את העולם. אין לנו מושג למה זה קרה. מה שאנחנו יכולים לומר זה שאנחנו שבורים, ללא מילים. כל הכספים ששולמו יחזרו”.

חלק מהנוסעים הגיעו לניו יורק ממדינות אחרות, כדי להצטרף אל טיסת הצ’רטר.

לפי דיווח באתר חב”ד-COL,  טיסת צ’רטר מקבילה המתוכננת להמריא  מפלורידה, תצא בשעה 22:00 (שעון ניו יורק), בזמן שיועד לה מראש, ללא שינויים.

בית חב”ד באלמא אטא עדכן כי בטיסה הממריאה ממיאמי ישנם עדיין  75 מקומות פנויים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות