למרות שהוגש נגדו כתב האישום: ראש עיריית חדרה ישוב לתפקידו

הוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות דחתה את הבקשה להאריך את השעייתו של ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן על רקע הגשת כתב האישום נגדו המשמעות: בעוד שטוע יוכל גנדלמן לשוב ולכהן כראש העירייה
חיים טוויל
י"ח אב התשפ"ב / 15.08.2022 15:05

 אחרי השעייה של חצי שנה: ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, יחזור לתפקידו החל מ-23 באוגוסט, למרות שהוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות מרמה והפרת אמונים.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, הוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות הודיעה היום (שני) כי לא תאריך את השעיית גנדלמן, אותה בחנו בעקבות פנייה של היועצת המשפטית לממשלה, גילי בהרב מיארה.

הפרקליטות הגישה בחודש אוקטובר בשנה שעברה כתב אישום נגד גנדלמן, שייחס לו עבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, שיבוש מהלכי משפט ועבירה על חוק המחשבים, אותן ביצע בין השנים 2018-2013.

לפי כתב האישום, גנדלמן פעל בניגוד עניינים בשל קשריו עם שמואל לוי, קבלן ויזם נדל”ן בעל אינטרסים כלכליים בחדרה שסייע לו במערכת הבחירות.

ראש העירייה, שעמד גם בראש הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, לא דיווח על ניגוד העניינים.

עורכי הדין של גנדלמן, עמית חדד, ליאור אפשטיין, נעה מילשטיין, מאור זמיר וסוזנה יעקבי מסרו בתגובה: ״אנו מברכים על החלטת הועדה לדחות את הבקשה להמשיך ולהשעות את צביקה גנדלמן מתפקידו כראש עיריית חדרה. החלטה זו מדברת בעד עצמה, וקובעת כי האינטרס הציבורי כיום הוא בהחזרת  גנדלמן לתפקידו כראש עיריית חדרה. כתב האישום שהוגש נגד גנדלמן רצוף כשלים ובעיות״.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שווה להיות מושחת
    17/08/2022 21:25
    נני
  1. אם בסוף העניין הילדים שלנו רואים שראש עיר למרות התהגותו המושחתת חוזר מה יגידו איזובי הקיר????
    מהי הוועדה יושבים שם שלושה מושחתים עתירי וותק שומני במשרד הפנים 2 של גדעון סער הידוע באהבתו לצביקה ואחש איילת בתור בובה אחד מהם לא קם נגד שחיתות אפילו היועצת המשפטית של הממשלה שגם היא הוכנסה בצורה מוזרה על ידי גדעון אכול הקנאה והרי לכם שחיתית במלא הדרה