שקד על השפל בסקרים: “סיטואציה קשה, מודה שזה אירוע בעייתי”

בצל הכישלון של 'הרוח הציונית' בסקרים, כשהיא עדיין עמוק מתחת לאחוז החסימה, שרת הפנים איילת שקד הגיעה לריאיון אצל ירון אברהם בחדשות 12 • "אני רצה עד הסוף, אנחנו נצליח ונתחזק"
חרדים 10
י"ח אב התשפ"ב / 15.08.2022 14:46

אחר שמתן כהנא הודיע על הצטרפותו ל’המחנה הממלכתי’ ובצל מצבה הרעוע של ‘הרוח הציונית’ בסקרים – שנמצאת עמוק מתחת לאחוז החסימה, שרת הפנים איילת שקד הגיעה היום (שני) לריאיון עם ירון אברהם בחדשות 12.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

הנה ההתייחסות שלה לשפל בסקרים:

שרת הפנים איילת שקד, מה שלומך? אחרי הסקרים של אתמול את בסדר?

“אני בסדר גמור, פוליטיקה זו רכבת הרים וצריך לדעת להתמודד עם כל סיטואציה. אנחנו עכשיו מחזקים את הרשימה עם אנשים מאוד רציניים מהציונות הדתית ומסתערים קדימה”.

אבל ציפית שיהיה אחרת, נכון. קצת פחות מ-80 יום לבחירות זה לא נראה טוב.

“זו סיטואציה קשה”.

יכול להיות שהיה נכון מבחינתך ללכת הצידה, לקחת פסק זמן אולי כמו שעשה נפתלי בנט ולחזור אחר-כך. בטוח שזה עבר לך בראש.

“בוודאי, אבל אני אדם שלא מוותר. אני חושבת שבימין הישראלי שמונה כ-80 מנדטים, יש הרבה מאוד אנשים שלא רואים את עצמם מזדהים עם נתניהו והליכוד, ולא עם סמוטריץ’ ובן גביר. אני רואה את זה בכל מקום שאני הולכת, כרגע אנחנו לא רואים את זה בסקרים”.

המצב בסקרים לא טוב מבחינתך. זה מתחיל ב-29 ביוני עם 5 מנדטים ותראי מה קורה לך. את מתחת לאחוז החסימה באופן תמידי. בסקר אתמול את נושקת לאלי אבידר, זה אירוע בעייתי מבחינתך.

“נכון, אתמול אני מודה שזה אירוע בעייתי. תמיד יש היי סביב מפלגה שעושה חיבור וזה מה שעשו אתמול בכחול לבן. אנחנו רצים למרחקים ארוכים ויחברו לנו עוד כוחות מחוזקים”.

מי?

“אני כרגע לא אומרת”.

מתן כהנא ברח לך.

“מתן כהנא לא ברח, נפרדנו. הכול בסדר. הוא בחר ללכת למפלגה”.

רוצה לסכם את האירוע – את רצה עד הסוף בכל מקרה, ריד מי לייפס?

“אני רצה עד הסוף, אנחנו נצליח ונתחזק. אני בטוחה שציבור גדול בישראל מבין שזו האלטרנטיבה היחידה להקים ממשלה. זו גם האלטרניבה הימנית הממלכתית היחידה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקד הביתה
    15/08/2022 15:02
    תיקון לחיים
  1. לכי הביתה