סקר חדשות 13: איזנקוט-גנץ-סער לא מתחזקים, ליברמן 4, שקד בחוץ

לפי הסקר של פרופ' קמיל פוקס, 'המחנה הממלכת'י עולה ל-12 מנדטים - מנדט אחד בלבד לעומת הסקר בשבוע שעבר • אין גם השפעה על מפת הגושים: 'גוש נתניהו' מקבל 60 מנדטים • שקד שוב לא עוברת את החסימה • בשאלת ההתאמה: לפיד מאבד גובה והפער בינו לבין נתניהו עולה
חרדים 10
י"ז אב התשפ"ב / 14.08.2022 20:51

מסקר חדשות 13 של פרופ’ קמיל פוקס, שהתפרסם הערב (ראשון) ב’מהדורה המרכזית’ של חדשות 13 עולה, כי ‘המחנה הממלכתי’ של בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט מקבלת 12 מנדטים בלבד.  מדובר בעלייה של מנדט אחד בלבד לעומת הסקר בשבוע שעבר.

הצטרפותו של איזנקוט, שהודיע הבוקר על חבירתו לגנץ ולסער, לא משפיעה גם על מפת הגושים: ‘גוש נתניהו’ מקבל 60 מנדטים, מול 54 מנדטים למפלגות המרכיבות את הקואליציה היוצאת.

אחרי שבשבוע שעבר חצתה ‘הרוח הציונית’ של איילת שקד ויועז הנדל את אחוז החסימה, הפעם היא נותרת מתחת לאחוז החסימה עם 2.1 אחוזים בלבד.

הליכוד מקבל בסקר החדש 34 מנדטים, ללא שינוי לעומת השבוע שעבר. לפיד ויש עתיד מתחזקים במנדט ועולים ל-23. הציונות הדתית עם 11 מנדטים, ש”ס עולה במנדט ל-8, יהדות התורה עם 7 מנדטים. גם מפלגת העבודה מתחזקת מעט ועולה ל-6 מנדטים, כמו גם רע”מ שעולה ל-5 מנדטים.

הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים וישראל ביתנו יורד ל-4 מנדטים.

ישראל חופשית של אלי אבידר לא עוברת את אחוז החסימה, כמו גם הכלכלית של ירון זליכה שמקבלת בסקר 0.7 אחוזים בלבד.

אחרי שעלה במידת ההתאמה אחרי מבצע עלות השחר, לפיד מאבד גובה והפער בינו לבין נתניהו עולה: בסקר הערב זוכה נתניהו ל-48 אחוזי תמיכה מול 34 אחוזים ללפיד. אמנם לפיד עלה, אך גם נתניהו עלה והפער התרחב בין השניים בשלושה אחוזים.

ומה באשר למידת ההתאמה בין נתניהו לגנץ? נתניהו נותר עם 48 אחוזי תמיכה וגנץ עולה במעט לעומת השבוע שעבר וזוכה ב-30 אחוזי תמיכה.

הסקר נערך על ידי פרופ’ קמיל פוקס בקרב 702 נשאלים, בהם 601 מהאוכלוסיה היהודית ו-101 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד”ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט נט בראשות יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.7 אחוזים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות