המסר של דוד ביטן לנתניהו? התפטר מתפקידו בוועדת הבחירות המרכזית

חבר הכנסת התפטר מתפקידו כנציג הליכוד המשמש כסגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית • ביטן כועס על נתניהו ומרגיש, בין היתר, שראש הליכוד מנסה לפגוע בו
חרדים 10
י"ז אב התשפ"ב / 14.08.2022 16:06

חבר הכנסת דוד ביטן התפטר היום (ראשון) מתפקידו כסגן יו”ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-25, שם הוא משמש כנציג מפלגת הליכוד.

ביטן שלח את המכתב ליו”ר הוועדה, שופט העליון יצחק עמית.

ביטן נבחר במקום ה-14 בבחירות המקדימות בליכוד, ונדחק למקום ה-17 ברשימה בעקבות השריונים השמורים ליו”ר המפלגה.

לפי דווח בחדשות 13, ח”כ ביטן נותר עם תחושות קשות כלפי ראש המפלגה אחרי הפריימריז בליכוד, שכן הרגיש בתקופה האחרונה כי נתניהו מנסה לפגוע בו, בין היתר בכך שיצא במתקפה נגד המועמד דודו לניאדו שביטן תמך בו.

ביטן הוא לא חבר הכנסת המכהן היחיד שמאוכזב מתוצאות הפריימריז בליכוד: גם השר לשעבר ישראל כ”ץ התדרדר למקום ה-12 ברשימה, ויו”ר הכנסת לשעבר יולי אדלשטיין, שממוקם רק במקום ה-18, חוששים מפגיעה במעמדם.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ובצדק…
    14/08/2022 17:51
    משה
  1. יש לנתניהו מספיק פודלים שיעשו בשבילו את העבודה עכשיו בוא נראה כמה בת׳כלס הם בעיקר בלבלו ת׳מוח אפס עשייה מאה אחוז ליקוקים הליכוד בחר רשימה עלובה.

  2. דוד ביטן רב עם עצמו
    14/08/2022 19:48
    שמעון ביטון
  3. ראש הממשלה אוהב את דוד ביטן למרות שמרכז הכח עבר למקומות אחרים דוד לא צריך לריב עם עצמו לא ירויח כלום רק יסגרו לו דלתות עם יריב עם עצמו כי זה יצור מריבה ובשביל מה רק יפסיד את כל כוחו בליכוד שיזכור מה שמעון ביטון אמר