‘תראה איך עמדתי בהכנעה בפניו’: כשצביקה פיק ז”ל ביקר אצל הרבי

הזמר המלחין והיוצר צביקה פיק ז"ל נפטר בגיל 72 • לפני יותר מ-30 שנה הגיע לחלוקת הדולרים אצל הרבי מליובאוויטש - ואת התמונה מהמעמד הדפיס על גלויית 'שנה טובה', 20 שנה אחרי
חרדים 10
י"ז אב התשפ"ב / 14.08.2022 15:00

הזמר, היוצר והמלחין צביקה פיק נפטר היום (ראשון) לעולמו בגיל 72.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

פיק היה אחד מגדולי המוזיקאים בישראל, משנות השבעים ועד היום.

הוא נמצא ללא רוח חיים בביתו, לאחר שלא יצר קשר עם קרוביו בשעות האחרונות.

בשנים האחרונות מצבו הרפואי הדרדר, כשעבר אירוע מוחי בשנת 2018. בחודשים האחרונים עבד על קאמבק בכל הכוח ואפילו הכריז על סדרת מופעים חדשים, אך לבסוף מצבו הכריע והאירועים בוטלו.

לפני יותר מ-30 שנה – בי”ג טבת תשנ”א –  הגיע פיק למעמד ‘חלוקת הדולרים’ אצל הרבי מליובאוויטש זצ”ל, שקיבלו בלבביות ואיחל לו הצלחה.

לפני למעלה מ-10 שנים, הגיע לביקור אצל הזמר ידיד, חסיד חב”ד, שהביא לו שי לשנה החדשה. פיק קרא לאחד מעוזריו וביקש ממנו להביא לאורח את הגלויה שהפיק לשנה החדשה.

כשזו נחה על השולחן, הופתע החסיד: מתברר כי על הגלויה שבצידה נכתב “שנה טובה”, התנוססה תמונתו של פיק בביקורו אצל הרבי מליובאוויטש. הזמר חתם על הגלויה האישית והתפנה לספר על מה שעומד מאחוריה.

הוא סיפר אז בהתרגשות על ביקורו בחלוקת הדולרים: “תראה כיצד אני משפיל את העיניים שלי ועומד בהכנעה לפני הרבי”, אמר. “אני זוכר שהרבי חייך אלי חיוך רחב ולבבי ובירך אותי.  אחר כך החסידים הקיפו אותי ושאלו אותי במה זכיתי שהרבי יקבל אותי בכזה מאור פנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות