בשורה למצביעי שמאל, סדין אדום: התגובות על הצטרפות כהנא לגנץ

איילת שקד תקפה את מתן כהנא וגדי איזנקוט לאחר הצטרפותם ל'המחנה הממלכתי': "נדאג שבכל ממשלה שתקום, הם לא יוכלו לקדם את חזונם המשותף עם גנץ להקמת מדינה פלסטינית" • ח"כ רוטמן עקץ: "אם מישהו חולה - משנים את השם"
אריה ריבקינד
י"ז אב התשפ"ב / 14.08.2022 11:22

השר לשעבר מתן כהנא הודיע היום (ראשון) על נטישת  מפלגת ימינה והצטרפותו למפלגת ‘המחנה הממלכתי’ לצד גדעון סער, גדי איזנקוט ובני גנץ.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

שרת הפנים איילת שקד תקפה את מתן כהנא וגדי איזנקוט: “מאחלת בהצלחה לחברי מתן כהנא בדרכו החדשה ולגדי אייזנקוט על הצטרפותו לפוליטיקה. אין ספק שמחנה השמאל הממלכתי הוא בשורה לכל מצביעי השמאל. נדאג שבכל ממשלה שתקום, הם לא יוכלו לקדם את חזונם המשותף עם גנץ להקמת מדינה פלסטינית. הדברים התבהרו ולאנשי הימין הממלכתי יש בית אחד – הרוח הציונית”.

ח”כ שמחה רוטמן עקץ בגל”צ: “המחנה הממלכתי? רוצה לברך את גנץ, סער ואיזנקוט בדבקותם במסורת היהודית, שאם מישהו חולה – משנים לו את השם”.

בכירים בש״ס אמרו בתגובה לכניסת מתן כהנא: “הסדין האדום של החרדים מצטרף לגנץ וסער. הבוקר כולנו רואים בצורה חד משמעית שגנץ לא שותף של החרדים, הוא מעולם לא היה פרטנר, לא בחוק הגיוס ולא בשום צעד. אי אפשר להאמין לו, לא הוא ולא סער חלק מאיתנו. נעבוד קשה, נביא 61 לגוש הימין ונקים ממשלת ימין״.

ח”כ יאיר גולן, מועמד לראשות מרצ, הגיב בגלי צה”ל: “אני חושב שהוא יותר קרוב אליי בדעות מאשר לגדעון סער. הוא הרבה יותר מפוכח לגבי עתיד השטחים. גדי איש מצוין, אבל הבחירה הפוליטית שלו מאכזבת”.

את המחנה הממלכתי יוביל יו”ר כחול לבן בני גנץ, במקום השני יוצב יו”ר תקווה חדשה גדעון סער, ובמקום השלישי יהיה גדי איזנקוט. מתן כהנא ימוקם במקום ה-9.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות