האמא: “ראיתי כתבה והבנתי שבתי מתה” • פינדרוס ורז: מכעיס ועצוב

לירון ברמי ע"ה, בת ה-14 משדרות, חצתה ברמזור ירוק להולכי רגל בפ"ת - ונדרסה למוות • אמא: "תוך כדי הנסיעה לבית החולים, קפצה לנו כתבה על תאונה קטלנית בפתח תקווה, וראיתי מוות" • פינדרוס ורז: "בזכות חוק שהעברנו יחד פרסום פרטים מזהים של הרוג באסון - עבירה פלילית"
חיים טוויל ואריה ריבקינד
י"ז אב התשפ"ב / 13.08.2022 22:28

בתאונה קשה שהתרחשה אמש בכביש 40 בפתח תקווה, נדרסה למוות הנערה לירון ברמי ע”ה, בת ה-14 משדרות.

התאונה נגרמה בעקבות אי ציות לרמזור אדום. הנהג הפוגע, תושב פתח תקווה כבן 40, עוכב לחקירה במשטרה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

דודתה של לירון, סימונה ברמי-אלזייד, אמרה: ״הלב נקרע, לירון חצתה במעבר חצייה באור ירוק – והרכב לקח אותה״.

אושרית ברמי, אימה של לירון, סיפרה הערב מוצאי (שבת), בריאיון ליערה שפירא וסולימאן מסוודה ב’כאן חדשות’ שאבא של חברה של לירון התקשר אליה ואמר לה שלירון עשתה תאונה. “תוך כדי הנסיעה לבית החולים, קפצה לנו כתבה שרשמו בה תאונה קטלנית בפתח תקווה, וראיתי מוות, ישר קלטתי, התחלתי לבכות, הבנתי שזו הבת שלי”.

אושרית סיפרה כי בתה עברה ברמזור הולכי רגל באור ירוק והנהג פשוט נכנס בה. “הוא רצח אותה. אני מקווה שהוא ייקבל עונש חמור”. על לירון אמרה: “ילדה כל כך חייכנית, חברותית, אהבה לעזור. היא הייתה כמו אמא שלי, דאגה לי. ילדה צנועה”.

בהודעה משותפת שפרסמו הערב חברי הכנסת מוסי רז ממרצ ויצחק פינדרוס מיהדות התורה נאמר:  “מכעיס ועצוב לשמוע כי אושרית, אמה של לירון בת ה-14 שנדרסה למוות, שמעה על האסון הכבד מהתקשורת.

“בזכות חוק שהעברנו יחד בכנסת האחרונה, החל מנובמבר הקרוב פרסום פרטים מזהים של הרוג באסון לפני שנמסרה הודעה למשפחתו יהיה עבירה פלילית שניתן לתבוע בגינה.

“אנחנו רוצים לשלוח תנחומים כנים והשתתפות בצערם הכבד של אושרית ובני משפחתה, ומקווים שהמסר של החוק יחלחל לציבור ולכלי התקשורת ויגרום להתנהלות אחראית יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות