חשד לניסיון רצח: בן 4 במצב אנוש לאחר שדודו חנק אותו ברמות

טרגדיה בשכונת רמות ג' בירושלים: בן 27, בעל מחלה על רקע נפשי, חנק את אחיינו בן ה-4 • מחקירה ראשונית של חוקרי המשטרה עלה: החשוד נעל את הדלת לאחר המעשה והילד היה מוטל על הרצפה ללא הכרה • אנשי ההצלה: "במהלך הפינוי המשכנו את ההחייאה עד שליבו שב לפעום"
חיים טוויל
י"ז אב התשפ"ב / 13.08.2022 22:14

חשד לניסיון רצח בשכונת רמות ג’: ילד בן 4 פונה הבוקר (שבת) במצב אנוש אל בית החולים שערי צדק,  לאחר שעל פי החשד דודו חנק אותו.

בשערי צדק נלחמים על חייו של הילד.

הדוד, בן 27, הוא בעל מחלה על רקע נפשי.

כוחות משטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה, תוך מעצר החשוד במעשה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי במהלך הבוקר שהו כמה בני משפחה בדירה. בשלב מסוים הבחינו כי הילד לא עונה לקריאתם.

אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך, ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הקורבן מוטל על הרצפה.

הילד הגיע עם משפחתו לשבת אצל משפחת הדוד ברחוב אידלסון בשכונת רמות ג’, שם על פי החשד חנק אותו דודו.

חובש בכיר במד”א, זיאד דוויאת, ופרמדיקית מד”א, סיגלית מזרחי, סיפרו: “כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבית החולים המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום”.

מהמשטרה נמסר: הבוקר לקראת השעה 11, התקבל דיווח במשטרה על פעולות החייאה בילד שעל פי החשד סימני חניקה על צווארו, בשכונת רמות בירושלים.

כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו לאחר בירור ראשוני את קרוב משפחתו של הילד בחשד למעורבותו במעשה. גורמי רפואה שהיו בזירה, פינו את הקורבן תוך פעולות החייאה לבית החולים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות