המלחין האהוב: ‘כלתי נאבקת על חייה, לפני חצי שנה נישאו, התפללו’

בין הפצועים בתאונת האוטובוס בשמגר: בת שבע פלאי בת ה-21, שאיבדה את שתי רגליה ונאבקת על חייה חמיה, המלחין הנודע הרב הלל פלאי מבקש בהודעה מיוחדת: "רק לפני חצי שנה נישאו, התפללו שהקב"ה יציל אותה ממוות לחיים"
יוסף גרינבוים
ט"ו אב התשפ"ב / 12.08.2022 15:29

כלתו של הרב הלל פלאי, המלחין הנודע שבין יצירותיו ‘אוחילה לאל’ ו’קדושה אני מבקש’, נפצעה אמש בתאונת הדרכים ליד קניון ‘רב שפע’ ברחוב שמגר, כאשר אוטובוס ‘אגד’ הידרדר ופגע בה.

בת שבע בת ה-21, המאושפזת במרכז הרפואי ‘שערי צדק’, איבדה את שתי רגליה ונאבקת על חייה. מבית החולים נמסר הבוקר, כי מצבה “מוסיף להיות קשה מאוד ובמהלך הלילה עברה מספר ניתוחים ומאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ”.

בעלה הוא הרב חיים פלאי, מבוגרי ישיבת תפרח. הם נישאו בחורף האחרון.

היום (שישי) פנה חמיה, הרב הלל פלאי, בבקשה מנשות ישראל – שיקרעו רחמי שמיים עבור כלתו: 

“מדבר הלל פלאי, אני פונה דרך הקו היקר הזה שזכיתי להיות כמה פעמים שותף בו. בבקשה ובתחינה לנשים צדקניות ובנות ישראל צדקניות, אנא מכם אמרו תפילה, בקשו רחמים גדולים על כלתי אשת בני, שרק לפני חצי שנה נישאו, ואתמול בתאונה הקשה בירושלים היא נפצעה קשה מאוד, ירחם השם, בתאונה הזאת איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה. מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה, בבקשה כל מי שיכולה להתפלל לרפואת בת שבע בת שרה חיה.

“שהקב”ה יציל אותה ממוות לחיים, שתזכה להאריך ימים בבריאות בשמחה ובגבורה, וביחד עם זה בבקשה אם אפשר לבקש להתפלל ולהעתיר לבני, בעלה, חיים בן רחל, שצריך עכשיו להתמודד עם מה שהקב”ה הפיל עליו. שהקב”ה ייתן לו את כל הכוחות ותעצומות הנפש לעמוד בזה בחוזק ובגבורה ושיזכו יחד לראות דורות ישרים לאורך ימים ושנים טובים”.

הכלה היא בתו של הרב אהרן בייפוס, מראשי הקהילה ברכסים ור”מ בישיבת ‘תורת אבות’.

שמה לתפילה: בת שבע בת חיה שרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות