נתניהו מבקש מהשופטים: לבטל את כתב האישום נגדו בתיק 4000

הסנגור עו"ד בעז בן צור הודיע הבוקר לשופטים כי נתניהו מבקש להצטרף לבקשתם של בני הזוג אלוביץ' לביטול המשפט בתיק 4000 - מטעם הגנה מן הצדק • כתב שבקשתו תכלול טענות נוספות, בהן הפרת הוראות חוק יסוד: הממשלה
אריה ריבקינד
י"ד אב התשפ"ב / 11.08.2022 12:27

אחרי בני הזוג אלוביץ’, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הודיע היום (חמישי) לבית המשפט כי בכוונתו לבקש לבטל את המשפט בתיק 4000, בשל הגנה מן הצדק. כך דווח בחדשות 12.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

אתמול פנו לבית המשפט המחוזי בירושלים הבעלים לשעבר של חברת בזק שאול ואיריס אלוביץ’ והגישו בקשה לבטל את כתב האישום נגדם מטעמים של הגנה מן הצדק. לטענת הזוג אלוביץ’, שנאשמים בשוחד ועבירות נוספות בתיק 4000 במשפט נתניהו, הגשת כתב האישום וניהול ההליך הפלילי נגדם עומדים בסתירה מהותית לעקרונות של צדק והגינות משפטית, ומחייבת את הפעלת דוקטרינת ההגנה מן הצדק בעניינם.

בבקשה המתפרסת על יותר מ-200 עמודים שהוגשה לבית המשפט, פירטו עורכי דינם של בני הזוג אלוביץ’ את האירועים שלטענתם ממחישים “הצטברות של מסה קריטית, מחרידה ומבהילה של פגמים” בכל ההליך הפלילי נגדם.

לדבריהם, המעשים והכשלים האלה המיטו חורבן על חייהם של בני הזוג אלוביץ’ וכי “אסור להותירם לכודים עוד שנים ארוכות בהליך מקולקל שלא ניתן לתקנו עוד”.

בהודעה שהעביר סנגורו של נתניהו, הוא כתב כי הוא מצטרף לאמור בבקשה, וכי בכוונתו להגיש בקשה דומה שתכלול טענות נוספות, לרבות – לדבריו – לעניין הפרת הוראות חוק יסוד: הממשלה, “על כל המשמעויות הנובעות מכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עלה והצלח גיבור חיל
    12/08/2022 00:39
    ביביסט גאה
  1. אוהבים אותך ר.מ יקר