“יש התחזקות של נאמני נתניהו הלוהטים”: הפרשן עמית סגל מנתח

עמית סגל על תוצאות הפריימריז בליכוד לאחר ספירת 40% מהקולות: "לא כל מי שמזוהה כתומך נתניהו טס קדימה" • על דחיקת יולי אדלשטיין: "מי שיוצא נגד המנהיג, בטח בשעת חולשה, הציבור לא אוהב את זה"
חרדים 10
י"ד אב התשפ"ב / 11.08.2022 10:38

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, התייחס הבוקר (חמישי) לתוצאות הפריימריז בליכוד – לאחר ספירת 40% מסך הקולות.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בראיון לרדיו 103fm אמר על התוצאות המסתמנות: “יש התחזקות של נאמני נתניהו הלוהטים. אבל זה עדיין לא ‘אזור ההשמדה’ שחשבנו אתמול. רוב האנשים מהתמונה בפתיחת משפט נתניהו הרוויחו מההיצמדות למסר הזה, אבל זה לא שכל מי שמזוהה כתומך נתניהו טס קדימה וכל מי שלא, עף מהרשימה”.

עם זאת, “ישראל כ”ץ מחוץ לעשירייה, פעם ראשונה אחרי 16 שנה”.

על דחיקתו של יולי אדלשטיין לתחתית רשימת הליכוד: “לא הייתי מייחס את זה לאירוע ה’ביביסטי’, אלא יותר לסנטימנט הליכודי שקיים מיום היווסדו, שמי שיוצא נגד המנהיג, בטח בשעת חולשה, הציבור לא אוהב את זה. הוא משלם את המחיר על זה שהוא התייצב ואמר ‘אני אתמודד מול נתניהו, הוא לא יכול לנצח”.

על דחיקתם למיקום לא ריאלי של הנגבי וגמליאל: “צחי הנגבי וגילה גמליאל שילמו גם את המחיר שהם כבר ותיקים ושיש חילופי דורות טבעיים, גם את המחיר שהם כבר לא שרים וגם את המחיר שהם לא היו מזוהים עם נתניהו, ולכן הם מחוץ לכנסת”.

במהלך השיחה הסביר גם על ההתלבטות של הרמטכ”ל לשעבר גדי איזנקוט בקשר לכניסה לפוליטיקה, ואמר: “יש לו פנטזיה על איחוד של גנץ ולפיד. להערכתי, איחוד כרגע בין תנועת בני עקיבא לג’יהאד האסלאמי זה בר סיכוי יותר”, והוסיף: “אם הייתי צריך להמר עכשיו באופן פרוע זה שהאפשרות הכי סבירה היא שהוא לא יצטרף, אחר כך שהוא יצטרף ללפיד ובסוף אולי לסער”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד פרשן כזה ואבדנו
    11/08/2022 15:19
    שמוליק
  1. ביביסט ברמח אבריו ושסה גיליון
    כשזה נוגע לליכוד הוא מצטעצע במילים יפות ועדינות
    מה קרה לו?
    הוא יודע להיות מאד מושחז כשהוא רוצה
    אבל פה אסור לצאת נגד הבוס הגדול
    שופר סדוק..!!