נפעמו מהתעוזה שלה: המתחזה הכניסה את חוקרי המשטרה להלם

חקירת המשטרה העלתה: צעירה בשנות ה-20 לחייה לא בחלה במעשיה וגנבה מתחת לאפם של אזרחים טובי לב שהכניסו אותה לביתם, תוך שהיא מתחזה פעם לחיילת בודדה ופעם לעבריינית משוקמת • בימים האחרונים הוגש כתב אישום
חיים טוויל
י"ג אב התשפ"ב / 10.08.2022 19:52

חוקרי מפלג ההונאה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, נפעמו מהתעוזה והערמומיות של צעירה בשנות ה-20 לחייה, החשודה במספר רב של גניבת כרטיסי אשראי, המחאות, ארנקים ועבירות מרמה.

בעקבות פניה של חברת האשראי ‘מקס’ נפתחה חקירה סמויה של המשטרה במפלג ההונאה, נאספו ראיות הקושרות את הצעירה למעשים – והוגש כנגדה כתב אישום.

מהחקירה עולה, כי הנאשמת הצעירה עברה להתגורר בשנה האחרונה בביתם של בני זוג הפועלים לשיקום עבריינים צעירים – שם, גנבה מהם כרטיסי אשראי והמחאות השייכות לבעלת הבית.

לאחר מכן, שכרה הנאשמת דירה, תוך שהיא מתחזה לבעלת ההמחאות והשתמשה בהן לתשלום השכירות.

ואם לא די בכך, לאחר שהבחינה החשודה בפרסום אודות משפחה בדרום הארץ בעלת לב רחב, שמארחת חיילים בודדים בשבתות וחגים, התחזתה הנאשמת לחיילת בודדה והתארחה בביתם. על פי החשד, גם משם גנבה הצעירה כרטיסי אשראי.

במקרה אחר, לאחר שגנבה על פי החשד ארנק בו כרטיסי אשראי, פתחה הנאשמת במסע קניות בבתי עסק בירושלים. בתוך כך, במהלך מסע הקניות ניסתה גם לגנוב סחורה בשתי חנויות וכאשר נתפסה על ידי העובדים, היא שילמה על הפריטים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים.

בעקבות מקרים אלו דיווחה חברת האשראי ‘מקס’ למפלג ההונאה במחוז ירושלים על מעשיה של הנאשמת ונפתחה חקירה.

לאחר פעולות חקירה סמויה שנערכו כאמור, עצרו בלשי ימ”ר ירושלים את הנאשמת במרכז מסחרי בבאר שבע, ובחיפוש אותר מכשיר לנטרול והסרת זמזמים המיועדים למניעת גניבה מבתי עסק.

בחיפוש במקום מגוריה אותרו כרטיסי אשראי רבים, כרטיסי ‘רב-קו’, מסמכים שונים שאינם שייכים לה, מספר רב של פריטי לבוש חדשים וקבלות על תשלום המעידות כי החשודה התארחה לא אחת במלונות בעיר ירושלים על חשבון קורבנותיה.

כאמור, בימים אלו השלימו חוקרי מפלג ההונאה את פעולות החקירה תוך שנאספו מקרים ממקומות שונים בארץ, וביום שני האחרון הוגש כתב אישום על ידי שלוחת התביעות ירושלים כנגדה לצד בקשה למעצרה עד תום הליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות