מהו מחיר הרחקת יונים? כל סוגי השיטות והמחירים

במאמר זה תוכלו לקרוא על סוגי השיטות להרחקת יונים, בין אם ממרפסת שירות ובין אם ממרפסת שמש ועל מחירי ההתקנות בהתאם לסוג השיטה
תוכן שיווקי
י"ג אב התשפ"ב / 10.08.2022 11:57

יונה היא אומנם סמל לשלום, אך הדבר נעשה פחות שלו ורגוע אם מדובר ביונים הגורמות למטרד באיזור מגוריכם ובדגש על רעש היונים בקירבכם ולצואה שהן מייצרות על הכביסה התלוייה שלכם.

במאמר זה תוכלו לקרוא על סוגי השיטות להרחקת יונים, בין אם ממרפסת שירות ובין אם ממרפסת שמש ועל מחירי ההתקנות בהתאם לסוג השיטה.

מחיר הרחקת יונים – לפי השיטה

כדי להבין כמה עולה להרחיק יונים, צריך להבין שהמחיר הסופי נגזר מהשיטה להרחקת יונים שבה בחרתם להשתמש. נציין את המחירים הנ”ל מתחת:

• הרחקת יונים באמצעות רשת – מחיר הרחקת יונים באמצעות התקנת רשת במיסתור כביסה.

• המחיר נע בין 700-1,300 ש”ח וכולל את עלות הרשת והתקנתה בבית הלקוח על ידי המדביר.

• במידה ומדובר בהתקנת רשת במרפסת שמש, הנחשבת לגדולה יותר – המחיר גם עשוי להגיע ל-4,000 ש”ח.

• הרחקת יונים באמצעות דוקרנים – מחיר הרחקת יונים על ידי דוקרנים. המחיר נע בין 60-180 ש”ח למטר אורך וכולל את עלות הדוקרנים והתקנתם על ידי מדביר.

• הרחקת יונים על ידי פס דריכה – התקנת פס דריכה המעביר פולסים חשמליים. מחיר להתקנת שיטה זו נע בין 120-220 ש”ח למטר אורך.

 

מחיר הרחקת יונים מהמרפסת

במידה והיונים התחילו להרגיש יותר מדי בנוח בנוכחותכם ובאיזורים אינטימיים כמו מרפסת השמש שלכם, דעו כי תוכלו להציב להם גבול על ידי שימוש במספר טכניקות להרחקת יונים במרפסות:

• הרחקת יונים ע”י רשת – המחיר להרחקת יונים מהמרפסת באמצעות רשת תלוי בגודל המרפסת, כאשר התקנה של רשת במרפסת שירות נעה בין 700 עד לכ-1,000 ש”ח הכוללת את עלות הרשת, בשונה ממחיר התקנה של רשת להרחקת יונים ממרפסות שמש, ששם המחיר קופץ ל-4,000 ש”ח

• הרחקת יונים ע”י דוקרנים – עוד שיטה להרחקת יונים מהמרפסת – בין אם שמש ובין אם שירות היא שיטת הדוקרנים. מחיר הרחקת יונים מהמרפסת באמצעות דוקרנים נע בין 50-150 ש”ח עבור התקנת דוקרני נירוסטה, הנחשבים לעמידים והמומלצים ביותר ע”י מדבירים רבים.

• הרחקת יונים באמצעות סנפלינג – אומנם לא מדובר על שיטת הרחקה בפני עצמה אלא כאמצעי המנגיש את המדביר לצורך הליך זה, אך חשוב שתדעו כי במידה והנכם מתגוררים בקומה גבוהה בבניין, הליך התקנת אמצעי הרחקת יונים הופך למורכב מבחינת נגישות – קחו בחשבון שע”מ להתקין את אחת מן השיטות שצויינו מעל, יהיה על המדביר להתשמש בסנפלינג, דבר המייקר את עלות ההתקנה הסופית. מחיר הרחקת יונים מהמרפסת באמצעות סנפלינג נע בין 800-1,200 ש”ח.

מחיר הרחקת יונים בבניין

מחיר הרחקת יונים בבניין מתייחס לרוב להתקנת רשת במיסתורי הכביסה של דיירי הבניין, כאשר מחיר ההתקנה לבניין בן 15 קומות נע בין 10,000-13,000 ש”ח וזה כולל את הליך ההתקנה של המדביר באמצעות סנפלינג.

מחיר הרחקת יונים מהגג

במידה ואתם מתגוררים בקומת גג או במידה ואתם גרים בבית פרטי בעל גג רעפים, דעו כי תוכלו לבצע מספר שיטות הרחקה, נציין בפניכם מחירי הרחקת יונים מהגג – בהתאם לסוג השיטה:

• הרחקת יונים ע”י פס חשמלי – מחיר הרחקת יונים מהגג ע”י שימוש בפסי חשמל הינו כמצויין בסעיף למעלה והוא מתייחס למטר אורך וכולל הן את ההתקנה והן את עלות הפס.

• הרחקת יונים ע”י סליל קפיץ – מחיר הרחקת יונים מהגג ע”י סליל קפיץ נע בין 60-120 ש”ח למטר אורך.

תוכן המאמר נכתב בשיתוף מדבירים פלוס – פורטל הדברה והרחקה כלל ארצי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נעזרתי לא פעם במדבירים פלוס - מומלץ, אבל…
    07/09/2022 01:33
    מנחם
  1. חשוב להבין שמקבלים כמה הצעות מכמה מדבירים. אמנם יצא שחסכתי כסף וקיבלתי אחלה הדברה, אבל גם לאחר שסגרתי על מדביר המשיכו לפנות אליי מדבירים