קצין שהופיע בתמונה שהפיץ לפיד: ‘ניצלו אותי לצרכי בחירות, שערוריה

הליכוד עתר לוועדת הבחירות המרכזית כנגד לפיד ויש עתיד, על השימוש שעושה המפלגה בצה"ל לתעמולת בחירות • קצין לערוץ 14: "לו הייתי יודע שאופיע כפרזנטור בקמפיין של לפיד וגנץ הייתי מבקש לא לפרסם את תמונתי או הייתי יוצא מהחמ״ל"
חרדים 10
י"ב אב התשפ"ב / 09.08.2022 19:32

מפלגת הליכוד עתרה היום (שלישי) לוועדת הבחירות המרכזית כנגד יאיר לפיד ומפלגתו יש עתיד, על השימוש שעושה המפלגה, לכאורה, בצה”ל לתעמולת בחירות –  בתמונות שהפיצה ברשתות החברתיות.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

מדיווח של עקיבא ביגמן בערוץ 14 עולה, כי אחד הקצינים המופיעים בתמונה זעם על הפרסום.

“לו הייתי יודע שאופיע כפרזנטור בקמפיין של לפיד וגנץ הייתי מבקש לא לפרסם את תמונתי או הייתי יוצא מהחמ״ל לפני הביקור”, אמר הקצין. “זו שערוריה שביקור בחמ״ל מבצעי תוך כדי לחימה משמש לתעמולת בחירות. התגייסתי בחירום, עזבתי עבודה ומשפחה, לא שיערתי שינצלו אותי לצרכי בחירות”.

סעיף 2ב’ (ב’) לחוק הבחירות אוסר לעשות שימוש בצה”ל לתעמולת בחירות באופן העשוי ליצור את הרושם כי צה”ל מזוהה עם מפלגה או רשימת מועמדים.

בליכוד ביקשו  מיו”ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית, כי יורה ליש עתיד “לחדול להשתמש בנכסי המדינה, ובכלל זה בעובדיו ובמתקני צה”ל לצורך פרסום תעמולת בחירות”.

בנוסף ביקשו בליכוד להורות על איסור להמשיך להשתמש בחשבונות הרשמיים של משרדי הממשלה ברשתות החברתיות לצורך תעמולה ולהסיר את כל התמונות המתעדות את לפיד עם קציני צה”ל, ולנקוט פעולות על מנת להסיר את אותן התמונות מכל ערוצי התקשורת והרשתות החברתיות בהן פורסמו.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מבצע עלות השחר הוא תעודת בזיון לסמול
    10/08/2022 22:36
    ברוררררררררררררר
  1. מבצע עלות השחר הוא תעודת בזיון לסמול הארור. מדוע חיכיתם עד שהממשלה נפלה. הי”ד של הקרבנות דמם על ראשכם ומשמים יתבעו אתכם וינקנקו אתכם ולא תצאו בזול ערב רב אנטישמים שכמותכם
    אם לא היה בחירות באופק המחבלים היו ממשיכים להתפטם מכספנו וזיעתנו. ארורים כל הסמול והתשקורת הארורה עשו לעצמכם טובה אל תקשיבו להם כלל שינבחו כמו כלבים אוטוטו יתאדו

  2. יאיר לפיד
    12/08/2022 14:03
    רוי
  3. יאיר לפיד לא יעזור לך כל המניפולציות שאתה עושה עובדה שהשוטר זועם על ניצול אתה רק הולך ומרסק לך תלמד אנגלי כי האנגלית שלחת אילגת אולי כדי שתעשה שרות צבאי כתב במחנה זה פולשיט ותנסה ללכת ישר. יש לך כל כך הרבה גרעונות לעולם לא תגיע לרמה של ביב נתניהו