היועץ של טאהא: אם רע”מ הייתה בממשלה לא היו יוצאים למבצע

סעיד בדראן, יועצו של ח"כ וליד טאהא מרע"מ, אמר בראיון לרדיו 'מכאן': "גורל הממשלה היה בידינו כמפלגה. ועקב פירוק הקואליציה ממשלת המעבר יצאה למבצע" • בדראן הבהיר לאחר הפרסום: "נאמרו על דעתי העצמית" • ח"כ בצלאל סמוטריץ': "התעקשנו ועכשיו כולם יודעים שצדקנו"
אריה ריבקינד
י"ב אב התשפ"ב / 09.08.2022 16:52

סעיד בדראן, היועץ  של חבר הכנסת וליד טאהא ממפלגת רע”מ, אמר אתמול בראיון לנאדר אבו ברדיו ‘מכאן’, כי “אם היינו בממשלת קבע לא היה מבצע בעזה כי היינו מסכלים אותו”.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

בדראן נשאל על ידי המראיין: “התפרקות הממשלה היא שדחפה את ממשלת המעבר לפתוח במבצע ‘עלות השחר’ בעזה?”

בדראן השיב: “כן. אם הקואליציה לא הייתה מתפרקת, הממשלה לא הייתה מעיזה לצאת למבצע ‘עלות השחר’. גורל הממשלה היה בידינו כמפלגה. ועקב פירוק הקואליציה ממשלת המעבר יצאה למבצע בעזה”.

לאחר פרסום דבריו, סעיד בדראן הבהיר: “אני מבהיר בזאת שאינני דובר רע”ם, וכי הדברים שנאמרו על ידי במהלך ראיון לתחנת רדיו מכאן, נאמרו על דעתי העצמית, ואינם משקפים את עמדת רע”מ”.

חבר הכנסת שמחה רוטמן הגיב: “ביום ראשון אמרתי בכאן חדשות שהקרדיט על המבצע בעזה מגיע לאופוזיציה, ורק בזכות הפלת הממשלה ניתן היה לצאת אליו. היום אחרי הדברים האלה של סעיד בדראן מרע”מ כבר אפשר להיות יותר ספיציפיים. בזכות ‘הציונות הדתית’ שהבהירה לכולם שאסור אפילו לדמיין הקמת ממשלה שנשענת על תומכי טרור”.

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ׳: “תקשיבו לעוזר של וואליד טאהא. ‏התעקשנו ועכשיו כולם יודעים שצדקנו – אסור להקים ממשלה בתמיכת תומכי הטרור. זה מסכן את מדינת ישראל. ‏אנחנו נדאג בעזרת השם ובכח שתתנו לנו שלעולם זה לא יקרה שוב!”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות