המבוקש אל-נאבלוסי הכריז “אני הולך למות כשהיד” – וחוסל בשכם

כוחות צה"ל וימ"מ כיתרו את ביתו של המחבל המבוקש איבראהים אל-נאבלוסי באזור שכם, שהצליח להימלט בעבר מספר פעמים - עד שחוסל • אל נבולסי חוסל יחד עם מחבל נוסף ששהה בבית • עוד 12 מחבלים נפצעו ברמות פציעה שונות
חיים טוויל
י"ב אב התשפ"ב / 09.08.2022 09:32

לאחר שעות של חילופי אש כבדים בקסבה בשכם: בתום מצוד ופעילות משותפת של ימ”מ, שב”כ וצה”ל חוסל הבוקר (שלישי) המחבל המבוקש איבראהים אל-נאבלוסי.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

אין נפגעים לכוחות צה”ל.

מלבד אל-נאבלוסי נהרג מחבל נוסף שהתבצר עמו. 12 מחבלים אחרים נפצעו.

המחבל המבוקש אל-נאבלוסי, המזוהה עם גדודי חללי אל-אקצא של הפתח’, היה חבר החוליה שהייתה אחראית למספר פיגועי ירי מול אזרחים ולוחמי סיירת גבעתי במרחב שכם והסביבה, ביניהם גם פיגועי ירי לעבר מתחם קבר יוסף.

הוא הצליח להימלט מספר פעמים מכוחות הביטחון. הפעם האחרונה הייתה לפני כשלושה שבועות – כאשר לוחמי הימ”מ וסיירת גבעתי חיסלו מספר מחבלים שהיו אחראים לסדרה של פיגועי ירי לעבר כוחות הביטחון ולעבר קבר יוסף בשכם.

דקות לפני שחוסל, שלח המחבל הקלטה לחבריו, שהתפרסמה ברשתות החברתיות: “אני אוהב את אימא שלי. אני הולך למות כשהיד. אני מבקש מכם לא לנטוש את הנשק, אל תנטשו אותו בחיים. שאלוהים יברך אתכם, אני נצור והולך למות כשהיד, התפללו עליי”.

במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר מספר מחבלים ובניהם המבוקש עצמו –  שירה לעבר הכוחות מתוך בית בו התבצר, יחד עם מחבלים נוספים.

לוחמי ימ”מ ירו לעבר הבית והשתמשו באמצעים מיוחדים שכללו טילי כתף.

אל נבולסי חוסל יחד עם מחבל נוסף ששהה בבית.

במקביל התפתחה הפרת סדר אלימה בהשתתפות עשרות מחבלים שיידו אבנים והשליכו מטענים לעבר הכוחות – שהגיבו באמצעי לפיזור הפגנות ובירי. זוהו מספר פגיעות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות