מכירים קורבנות? חשוד בעבירות חמורות בילדות חרדיות בגילאי 6-8

אחרי שנעצר לפני כשבועיים, פרטיו נאסרו לפרסום על ידי בית המשפט • המשטרה הגישה ערר, ובדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בת"א, בית המשפט התיר את פרסום תמונתו של החשוד - ללא פרסום שמו • המשטרה מחפשת: עדים או קורבנות נוספים למעשים
חיים טוויל
י"א אב התשפ"ב / 08.08.2022 11:30

המשטרה עצרה לפני יותר משבועיים חרדי, בחשד שביצע עבירות חמורות במספר ילדות חרדיות מאזור המרכז.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

היום (שני)  בית המשפט התיר לפרסום את תמונתו.

המעצר בוצע לאחר שהמשטרה פתחה לפני כחודש בחקירה, בעקבות דיווח על חשד לביצוע עבירה חמורה של גבר בקטינה באזור המרכז.

במהלך החודש הוגשו למשטרה תלונות נוספות, שתיארו שיטת פעולה דומה של החשוד כלפי ילדות בגילאי 6-8.

חוקרי תחנת בני ברק ביצעו פעולות מגוונות על מנת לגלות את זהותו של החשוד במעשה, איתרו את החשוד – והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, שבסיומה נכלא.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בת”א – וביום חמישי יתקיים דיון נוסף בעניינו.

לבקשת הסנגוריה, פרטיו של החשוד נאסרו לפרסום על ידי בית המשפט.

המשטרה הגישה ערר על ההחלטה, ובדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בת”א, בית המשפט התיר את פרסום תמונתו של החשוד, ללא פרסום שמו.

“במידה וישנם עדים או קורבנות נוספים למעשים מעין אלו”, אומרים במשטרה, “יש להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או להתקשר למוקד 100 או לטלפון 0505065976”.

ארגון ‘השומרים’ בבני ברק התריע לפני כשלושה שבועות בפני הורי הילדים והילדות, כי בתקופה האחרונה, עם התקרבות ימי בין הזמנים – חלה עלייה מדאיגה במקרי התקיפה נגד ילדים וילדות.

על פי נתוני ‘השומרים’, מדובר בעלייה של עשרות אחוזים באירועי תקיפה חמורים שמתבצעים כנגד ילדים בכל הגילאים, לעומת התקופה אשתקד.

בארגון ‘השומרים’ ציינו, כי המקומות המסוכנים ביותר הם גינות, חנויות ובחצרות הבתים – ועל כן, יש להימנע לשלוח את הילדים למקומות אלו ללא השגחה.

בארגון אמרו: “אנשי חינוך העובדים בשיתוף פעולה עם הארגון מטפלים ממש בימים אלו בכמה מקרים מזעזעים שאין המקום לפרטם”. לדבריהם, “בארגון משקיעים משאבים רבים להביא לתפיסתם של התוקפים, שחלקם נדמים כאנשים נורמטיביים לחלוטין”.

גורם בכיר ב’השומרים’, המטפל בנפגעים מול גורמי המקצוע, אמר: “מדובר בפגיעות שעלולות להוביל לנזק בלתי הפיך לילדים. על ההורים להגביר את היערנות ולפקוח עין על הילדים הקטנים. כמובן, שבכל מקרה שבו עולה חשד לתקיפה, יש לפנות באופן מיידי למוקד הארגון לצורך מניעת המקרה הבא”.

מנכ”ל הארגון חיים רוטר: “אנו מתקרבים לימי בין הזמנים, ומטבע הדברים ילדיכם יוצאים מהבית לבדם לשחק בגנים ציבוריים, מבלי לקחת בחשבון את הסכנה החמורה שטמונה בכך. אנו בארגון השומרים פועלים באופן מאסיבי, גם באמצעים טכנולוגיים על מנת לשים את ידינו על התוקפים, אבל צריכים גם את הסיוע שלכם – ציבור ההורים והתושבים, תשמרו על ילדיכם, פקחו עיניים על כל חשוד ודווחו מיידית למוקד הארגון”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיצוניות
    08/08/2022 20:24
    רחל
  1. חרדים מחנכים את הילדים לחשוד בכל דבר שונה מהתלבושת אחידה שהם מכירים ובגלל זה קל לסוטים להסתדר בין חרדים ולא לעורר חשד.

  2. איפה הישיבה ?! הבחורים לא שמו לב לשינוי לסטיות כלשהם
    08/08/2022 20:51
    שירה
  3. יש לטפל בכאלה בחורים צעירים כי אחרת יגדלו במחוזותינו עברייני מין

  4. וואו כמה נכון...!!
    09/08/2022 15:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. מזעזע…