מרים פרץ על חיסול יוזם רצח בנה הי”ד: סגרו לי היום מעגל • האזינו

מרים פרץ על חיסול בכיר הג'יהאד האסלאמי ח'אלד מנצור - המחבל שיזם את רצח בנה אלירז הי"ד לפני 12 שנה: "גם אם עברו 12 שנה, שיידעו שדם יהודי אינו הפקר"
חרדים 10
י' אב התשפ"ב / 07.08.2022 13:29

כלת ‘פרס ישראל’ מרים פרץ התייחסה היום (ראשון) לחיסול בכיר הג’יהאד האסלאמי ח’אלד מנצור אמש ברצועת עזה – המחבל שיזם את רצח בנה אלירז הי”ד.

במארס 2010 נהרג רס”ן אלירז פרץ הי”ד, בן 32,  בהיתקלות בחוליית מחבלים ברצועת עזה.  12 שנים לפני אלירז נפל אחיו הבכור סגן אוריאל פרץ הי”ד, בגיל 22,  במארב בדרום לבנון.

בריאיון לליאת רגב ברשת ב’ – אמרה מרים פרץ: “אין ביום הזה שמחה. גם אם תפסו את המחבל, המנוול הזה שרצח את אלירז ואת אילן החייל שלו ועוד אחרים, אין בלבי שמחה”.

האזינו לריאיון עם מרים פרץ:

“כשאני רואה ביום הזה את ארבעת ילדיו של אלירז, הגדול היה בן 6, התינוקת בת חודשיים, לא מכירה את אבא שלה, לא יודעת מה זו המילה ‘אבא’ – יש פה כאב”, אמרה.

פרץ ביקשה להודות לחיילי צה”ל, לכוחות הביטחון, לתושבי הדרום ותושבי רצועת עזה על “שסגרו לי היום מעגל”.

פרץ סיפרה כי בנה אלירז הי”ד נולד בח’ באב. ביום שישי האחרון, אז צוין אותו תאריך עברי נולדה לה נכדה חדשה.

“סגרתי מעגל חיים”, פרץ אמרה. “נעשה כאן תיקון. מי שרצח את אלירז, אותו מחבל, אותו איש ג’יהאד, שרצח את אלירז וחיילים אחרים – זה תיקון היסטורי. גם אם עברו 12 שנה, שיידעו שדם יהודי אינו הפקר”.

היא הוסיפה: “יש לנו מדינה שלצערי נאבקת כל חייה על השלום. אי אפשר יותר. אני לא רוצה שאף משפחה תחווה חורבן אישי כמו שחוויתי, ולכן אני מתפללת כל כך שיחזרו בשלום. שאף אחד לא ייפגע משום טיל. אנחנו רוצים קצת לחיות כאן בשלום, למרות שיש בינינו כל כך הרבה רעשים ופערים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות