עובר למתחרים: אבי מימרן יגיש את המהדורה המרכזית ב’קול חי’

יום לאחר שהודיע על פרישה מרדיו קול ברמה, סיכם אבי מימרן עם מנכ"ל רדיו קול חי אבי רוזן על הצטרפותו לתחנה המתחרה • מימרן יגיש מאחרי החגים את המהדורה המרכזית במקום בצלאל קאהן שמונה למנהל התוכניות
נחמן וייס
ט' אלול התשע"ד / 04.09.2014 18:31

תמיד איתו: יום אחרי שהודיע על פרישה מקול ברמה, אבי מימרן מצטרף רשמית לתחנה המתחרה קול חי.

מימרן, יגיש בקול חי את המהדורה המרכזית, במקומו של בצלאל קאהן, שמונה לפני כחודש למנהל התוכניות ברדיו.

כזכור, רק אתמול הודיע מימרן על עזיבתו את רדיו קול ברמה, שהוא נמנה על מיסדיו, ובו שימש כמגיש המהדורה המרכזית ומנהל התוכניות במשך כ-6 שנים.

היום סיכם מימרן סופית עם מנכ”ל רדיו קול חי אבי רוזן ומנהל התוכניות בצלאל קאהן על הצטרפותו לתחנה, והוא יגיש, כאמור את המהדורה המרכזית, ומשדרי חדשות מיוחדים.

אבי רוזן אמר: “אנחנו שמחים מאד על הצטרפותו של אבי מימרן, עיתונאי ותיק, מקצועי ומוערך, לצוות המנצח והמוביל של ‘קול חי’. פעלנו ונמשיך לפעול בעז”ה, כדי שמאות אלפי המאזינים בארץ ובעולם יקבלו את התכנים הטובים ביותר”.

המגיש הקודם, בצלאל קאהן, המשמש כיום כמנהל התוכניות והחדשות ב”קול חי” אמר: “הצטרפותו של ידידי היקר, איש התקשורת המקצועי והמוערך, אבי מימרן – הינה בשורה של ממש למאזינים. נסיונו רב השנים, כישוריו, יכולותיו ומקצועיותו – יתווספו בעז”ה לכוחות המצויינים בתחנה ויתרמו רבות לשידורי קול חי בכלל, ובפרט מדי ערב, במהדורה המובילה סדר יום ציבורי במגזר החרדי והדתי”.

 מימרן מסר בתגובה: “אני מודה למנכ”ל הרדיו, אבי רוזן, ולמנהל התוכניות והחדשות בצלאל על האימון שנתנו בי. אני בטוח שבסיעתא דשמיא, יחד עם הצוות המקצועי של מחלקת החדשות ב’קול חי’, נעשה ונצליח להביא את דבר היהדות הנאמנה למאות אלפי המאזינים של התחנה ולרומם את קרן התורה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישששששששששששש
    04/09/2014 18:44
    חיה
  1. אלוףףףףף מימרן. אין על קול חי ועכשיו במיוחד כשמימרן מצטרף. אין על צורת ההגשה ואל הקול הסמכותי שלו מעולה בהצלחה רבהההה

  2. בוז לקול ברמה
    05/09/2014 12:23
    אאא
  3. מצוין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    אין על קול חי…

  4. טוב שהוא עובר נמאס מקןל ברמה
    09/09/2014 00:32
    קולחיניק מושבע
  5. כולם רואים שזה רדיו דיקטטורי הרבה עזבו שם חיים ולדר יניב מאירי ועוד טוב מאד